İnternet & Teknoloji Yaklaşık 20.000 TL'ye bilgisayar aldık çok pahalı değil mi 😒? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Çok pahalı değil mi? Pahalı Pahalı değil Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Yaklaşık 20.000 TL'ye bilgisayar aldık çok pahalı değil mi 😒? Cevapla Bilgisayar Soruları Pahalı Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
ademmm59 Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 97% +1 yıl önceleri 7 8 ay öncesi iç güveyinden hallice olan bilgisayarlar 4 5 bin iken kalitelileri ise 10 bin idi. şimdi ise eli ayağı düzgünler 13 14 bin sizinkisi de iyisi. insanlar 25 30 bine cep tel alıyor 0 0 Yorumla
GoldenFireballl Takip Et Bilge Yaş: 34 , eic 99% +1 yıl Pahalı ama yapacak bir şey yok iyi bir bilgisayar bu dolar kuruyla o seviyelerde. 0 0 Yorumla
NymphomaniacS Takip Et Bilge Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Normalde 20k birim bilgisayar için çok pahalı ama 20.000tl maalesef değerli bir para değil 0 0 Yorumla
Mrtcn021 Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Normalde cok pahalı ama su şartlada dunden pahalo yarından ucuz aldigin her ürün 0 0 Yorumla
Yarımkilokıymaefekti Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Fiyattan ziyade aynı kalitede pcyi gelişmiş ülkelerde asgari ücretin yarısıyla alabiliyorsun 1 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl dolara çevirince gerçek değeri ortaya çıkıyor pahalı değilde tl değersiz diyelim :) 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
önceleri 7 8 ay öncesi iç güveyinden hallice olan bilgisayarlar 4 5 bin iken kalitelileri ise 10 bin idi. şimdi ise eli ayağı düzgünler 13 14 bin sizinkisi de iyisi. insanlar 25 30 bine cep tel alıyor
Pahalı ama yapacak bir şey yok iyi bir bilgisayar bu dolar kuruyla o seviyelerde.
Normalde 20k birim bilgisayar için çok pahalı ama 20.000tl maalesef değerli bir para değil
Normalde cok pahalı ama su şartlada dunden pahalo yarından ucuz aldigin her ürün
Fiyattan ziyade aynı kalitede pcyi gelişmiş ülkelerde asgari ücretin yarısıyla alabiliyorsun
Normal bende 15 e topladım
günümüz şartlarında normal fiyat
Şuanki piyasada normal
Diğer şeylere kıyasla normal
dolara çevirince gerçek değeri ortaya çıkıyor pahalı değilde tl değersiz diyelim :)
Maşallah Tofaş parası.
Tr şartları
Pahalı
her şey pahalı
2bin dolar etmiyor.