Ben bazen açmıyorum, hiç olmazsa mesaj atıyorum, tanıyamadım vs diye. Peki ya siz? 


Açıyorum çünkü neden açmiyim telefondan kulağımı kıtlayacak hâli yok kimsenin. Zaten işim gereği veli aramalarına da maruz kaldığım için herkesi rehberime kaydedemeyeceğime göre mecbur açıyorum. Böyle olmasaydı da tanımadığım numarayı açmam gibi bir paranoyam olmazdı, bunu yapan insanların korkularını da hiç anlamam. Ha telefonu açıp sormuşsun kimsin diye ha mesaj atıp fark ne yani.
Açmıyorum, özellikle işitme engelliyim ve telefon görüşmesi yapamıyorum. Kimin ne dediğini anlamayıp, aynı yanıtı onlarca kez yineletmek istemiyorum. Hiç olmazsa SMS artırıyorum, SMS hakkı yoksa iş bitmiştir.
Cevap
13Cevap
Karar verdim paranoyaksın aga sen kfhf işimden dolayı bilnediğim çok numara arar. Açarım.
Ruh halime bagli buna ruh halim keyfim ve kahyası karar veriyor genelde
Numaram sadece yakın çevremde var yani alakasız biri arayınca muhtemelen önemli bir konudan arıyordur, numaram özel.
açıyorum
çünkü arayan genelde kurye veya gerçekten beni araması gereken birisi oluyor
eğer ki bana bi sıkıntı verecek basıyorum engeli
Kayitli degilse benim icin luzumsuz kisidir. luzumsuz kisinin aramasunada bakmamda merak edip dinmemde
Reklam aramasi degilse acarim. Gtumuzden korkumuz yok.
Şirketten biri arıyordur diye acıyorum veya kalsik adresi bulamayan kargocular yüzünden acıyorum.
Açmıyorum tabii ki ben zaten genel olarak pek WhatsApp filan kullanmıyorum
Görürsem açarım. Görmezsem rehbere ekler bakarım wp dan kimmiş ona göre dönerğm veya dönmem
Mecburen açıyorum müşteriler, şefler, amirler vs onların noları kayıtlı değil
Açıyorum oda mecbur okul için arayan falan olur diye.
Açmıyorum. Kaydedip WhatsApp tan bakıyorum kimdir diye
Açmam kaydeder wpa bakarım ona göre profil yoksa veya wpı yoksa silerim ısrarla ararsa açarım
Açmıyorum😄işi olsa tekrar arar diye düşünüyorum 😄
Beklediğim bişey varsa açarım ama yoksa açmam.. Kimsin diye sormadan engellerim genelde.
Açmıyorum kaydedip wpden bakıyorum tanimadiksa dönmüyorum ama tanidiksa geri ararım
her zaman açıyorum , her an her şey olabilir , her an herkes arayabilir
direkt açıyorum internet sağlayıcısı ise dalga geçip kapatoyorum
Hayır hatta bir kere kurye aramıştı açmamıştım diye yemek geri gitmişti ben be biliyim kuryeydi o
İşim gereği açmak zorundayım
Açıyorum. Müşteriler falan oluyor çünkü
Açıyorum. Kayıtlı olanları da genelde açmıyorum 😄
kayıtlı olanları da açmıyorum
Hawalı şey seni
Açıyorum belki önemli bir şeydir diye.
açmam..
ki herkeste bilir bunu..
Açmayacağım artık
Hayır açmıyorum
Açıyorum.
Açıyorum
Acarim
Açmam
Açıyorum
Hayır, açmıyorum.
Aciyorum
Açıyorum
Genelde açmam
Bazen kayıtlıları bile açmıyorum akdksf
:D haydaaa
Kim icat etti ya öyle bi tuşla hemen ulaşıyorlar nalet şey falan dermişim skfjd
Açıyorum
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?