Ben hiç sevmiyorum , fotojenik degilimm , sosyal medyada görüyorum manzaraya karsı cok güzel cıkanlar var kendimde yapıyorum apaci gibi duruyorrrr neden boyle oluyor?
#Resimcekinme🧚♀️
#Resimcekinme🧚♀️
Fotojenik değilim. Fotoğrafımı beğenen net beni beğenir. Reelde çok daha güzelim. Sonunun cevabına gelecek olursam kendimi çekneyi severim. Çünkü umut fakirin ekmeği fjhjhg belki reele yakın çıkarım.
Cevap
17Cevap
Çekilmeyi bilsem severim de :)
Çekilmeyi bilmiyorum
Ya cok hosuma gidiyor insyda denk geliyor :( kizlar cok guzel cekiniyor ama bence birazda tiple alakali bence ben cirkinm ve bu yuzdende resmde iyi ckmym
Yok be bence sen öyle düşünüyorsundur.
Kendini sevmelisin :)
Ben kendimi iyi buluyorum ama çekilmeyi bilmiyorum :)
Aslinda ozguven düşuktur bnde hep
Bence öncelikle bunu halletmelisin :) moru seven insanların çirkin olma lüksü yok :) kendine gel
Hahahaha tesekkur ederim
Rica ederim:)
Fotoğraf çekmeyi bilmiyorum ya da gerçekten korktuğumdan daha da çirkinim 😅
Aşırı çirkin çıkıyorum fotolarda
Resim çekmek en büyük hobim fakat 50 tane çeker 1 tanesini tek galerimde tutarım jssj
Hayır sevmiyorum zaten telefonumda benim fotomdan çok ailemin fotosu var
Fotojenik olduğumu düşünmüyorum ama kendi fotoğrafımı çekmeyi severim. :D
Ben de hiç fotojenik degilimdir. Fotoğraf çekilmeyi de sevmem ayrıca.
Cok imreniyorum ama bende de olmuyor. s
Maalesef ☹️
Fotojenik değilim normalde ama içimden geldiğinde, iyi sonuçlar elde ediyorum.
Yaşlanmadan iyi hallerimizi biraz çekelim diyorum bazen.🙃
Sanırım hayatım boyunca kedi ve gökyüzü fotoğrafları çekicem.
Çok 6000 fotom var fotonun yarısı yarı çıplak ayna fotoğrafı 😂
Hiç sevmem cekeceksemde maske falan takıp çekilmeyi severim
fotoğraf çekmeyi sevmiyorum ben direk..
Daha çok börtü böcek dağ kır bayır
Ben hiç sevmiyorum biraz zoraki
Hayır, fotoğraf çekilmeyi sevmem
Severim çekerimde foto
Ben de fotojenik değilim yav :/
Hiç sevmem fotoğraf çekmeyi
Sevmiyorum
Hayır...
Evet
Kimden bahsediyorsun?
Sen o kuş beyninle türk kızlarına laf atacağına git aynaya bakta kendi tipini sorgula sonra da önemli olanın karakter oldugunu anlamaya calis tamam mı
Knka çok güzelsin takılma böylelerine
Seviyorum
Nefret ediyorum
Sevmiyorum hayır
bence cekim kalitesine bağlı
Çok.
Pek sevmem
Evt severim
@Toyarsa sen kendi tipine hiç bakmiyorsun herhalde ☺️😂😂
@Toyarsa kendini iyi avutuyorsun yalnız 😂😂😂 sjssj
@Toyarsa Kusur var demedim zaten, karşındaki kişiyi görmeden böyle bir ithamda bulunman hiç hoş değil. İyi günler size
severim evet
Ben çok severim bayılıyorum kendime
pek sayilmaz
Çekerim evet
Evet
Evet
Cok beceremem :)
Evet seviyorum
sevmem
bazen..
Severim
Ben severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?