Lgg2 telefon kullanıyom kılıf kapagını açınca otomatik açılmıyor 1 gün önce açılıyordu kılıf kapagını açınca kilt ekranı gelirdi artık gelmiyor _?

pencereli kılıf neden olmuyor anlamadım sensörleri mi bozuldu veya kapalı yardımmm
Lgg2 telefon kullanıyom kılıf kapagını açınca otomatik açılmıyor 1 gün önce açılıyordu kılıf kapagını açınca kilt ekranı gelirdi artık gelmiyor _?
Cevapla