Dün şarj aletim patlama sesi geldi kablo üstü biraz karardı ve koku çıktı şimdi o şarjı bir daha kullansam bir şey olur mu?

Sizce yapmalıyım
Dün şarj aletim patlama sesi geldi kablo üstü biraz karardı ve koku çıktı şimdi o şarjı bir daha kullansam bir şey olur mu?
Cevapla