İnternet & Teknoloji Hiç birisinin fotoğrafını telefonunuza duvar kağıdı yaptınız mı? Gizli Üye (36-45) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 310 Yapay Zekaya Sor Kimdi peki 🙄?Ömrümde kimseninkini yapmadığımı fark etmişimdir 😒 Güncellemeler+1 yıl süper soru tey tey ayol ❤️ Hiç birisinin fotoğrafını telefonunuza duvar kağıdı yaptınız mı? Cevapla Telefon Soruları Fotoğraf Soruları Beğen Paylaş Takip Et 13 kişi beğendi
snow_flakes Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Yaptım. Ve bunu yapmaya saçma veya başka şeyler diyen egolu insanlara bir şey demiyorum gülüp geçiyorum 1 2 Yorumla Soran +1 yıl san boş ver onları :) Yorumla snow_flakes +1 yıl 🙂🙂👍🏻 Yorumla
ÇapkınPrenss Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 94% +1 yıl Amcasının cadısı kankam var 😂😂😂😂 0 2 Yorumla Soran +1 yıl anaa çok tatlı Yorumla ÇapkınPrenss +1 yıl Valla çok tatlı doğum günü kutlamamı sevmediğim halde ilk hediye mi ondan aldım pembe ayı aldı bana amca ben yanında olmadığım zaman buna sarıl diyordu Yorumla
burhandeja15 Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 575 cevap paylaştı. şu an kilit fotosu kendi resmim hatta atayım https://resminiz.com/r/APyNz 0 0 Yorumla
Danadandini Takip Et Yoda Yaş: 46 , eic 99% +1 yıl yapmadım. millete laf mı anlatacam ne gereği var. kalbime duvar kağıdı yapmışsam gerisi gereksiz reklam 0 2 Yorumla Soran +1 yıl edebiyat parçaladın be 😂 Yorumla Danadandini +1 yıl bu saatte normal :) Yorumla
Shiningdiamond Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Yakışıklı yabancı ünlülerden bı ikisini yapmıştım bı zamanlar🤭🤭 0 1 Yorumla Soran +1 yıl ahahah ergenlikte olur öyle 😂 Yorumla
Mario45 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 95% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 1,4b cevap paylaştı. Şu resmi yapmıştım <3 0 0 Yorumla
tamircik Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 89% +1 yıl Anime karekteri koyuyorum. Detaycı biri değilim 🤧 0 0 Yorumla
yineprofilimdesin Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Çok eski sevgilim ama seksi resmini yaptım. WhatsApp arka plan. 0 0 Yorumla
yagiztahaaa Takip Et Xper 5 Yaş: 22 +1 yıl 12 yaşlarımda avatar atakanın fotosunu yapmıştım 😂 0 1 Yorumla Soran +1 yıl 😂😂😂 Yorumla
Yağmurdenizzz Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl Yaptim kedimin resmini çünkü hayatima henüz bunu hakedecek aslan gibi bi erkek girmedi 0 0 Yorumla
AtomunÇekirdeği Takip Et Master Yaş: 35 , eic 67% +1 yıl Bir tek köpeğimi duvar kağıdı yaptım. 1 0 Yorumla
Boavista Takip Et Master Yaş: 24 , eic 97% +1 yıl Avril Lavigne'nin yapmıştım çok eskiden 1 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 4,2b cevap paylaştı. Yapmadım annem görse kim bu adam der 0 2 Yorumla Soran +1 yıl tabii senin yaşlarda riskli 😀 Yorumla Redamancy-4 +1 yıl 😂 Yorumla
Yorumcunuz34 Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Hayır yapmadım o mertebeye kimse eremedi🤷♂️ 0 2 Yorumla Soran +1 yıl hangi mertebeye Yorumla Yorumcunuz34 +1 yıl Yani yapsaydım çocuklarımın annesini yapardım🤷♂️ Yorumla
SaykoMann Takip Et Master Yaş: 28 , eic 63% +1 yıl Serenay Aktaşın fotoğrafını duvarkağıdı yapmıştım 0 0 Yorumla
emre00 Takip Et Mentor Yaş: 41 +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 4,6b cevap paylaştı. Eski sevgilimin yapmıştım 0 0 Yorumla
Nükleerteori Takip Et Mentor Yaş: 32 +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 11,7b cevap paylaştı. Ergenken Amy Lee'yi yapmıştım 0 0 Yorumla
OnuR3916 Takip Et Yoda Yaş: 39 , eic 99% +1 yıl Yaptım nişanlımdı. 0 5 Yorumla Soran +1 yıl ee sonra noldu Yorumla OnuR3916 +1 yıl Anlaşmalı ayrılık 🤗 Yorumla Soran +1 yıl hayırlısı :) Yorumla OnuR3916 +1 yıl Amin inşallah 😊 Yorumla Soran +1 yıl Amin :) Yorumla
kullanıcıadıx2 Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Evet yaptım ama sadece sohbetin 0 2 Yorumla Soran +1 yıl çok saçma sohbetin neden yapılır ki Yorumla kullanıcıadıx2 +1 yıl Onunla konuşurken resmi olsun diye netice de sohbet ekranı onun Yorumla
վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 1,6b cevap paylaştı. Hiç yapmadım. 0 0 Yorumla
Sormalarageldik Takip Et Master Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 600 cevap paylaştı. Evet nişanlim 0 0 Yorumla
TayyarRA Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 3,7b cevap paylaştı. Yapmadım 0 0 Yorumla
EhliyetsizPilott Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 3,5b cevap paylaştı. Yapmadık 1 1 Yorumla Soran +1 yıl neden Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
49Cevap
Yaptım.
Ve bunu yapmaya saçma veya başka şeyler diyen egolu insanlara bir şey demiyorum gülüp geçiyorum
san boş ver onları :)
🙂🙂👍🏻
Amcasının cadısı kankam var 😂😂😂😂
anaa çok tatlı
Valla çok tatlı doğum günü kutlamamı sevmediğim halde ilk hediye mi ondan aldım pembe ayı aldı bana amca ben yanında olmadığım zaman buna sarıl diyordu
şu an kilit fotosu kendi resmim hatta atayım
https://resminiz.com/r/APyNz
yapmadım. millete laf mı anlatacam ne gereği var. kalbime duvar kağıdı yapmışsam gerisi gereksiz reklam
edebiyat parçaladın be 😂
bu saatte normal :)
Yakışıklı yabancı ünlülerden bı ikisini yapmıştım bı zamanlar🤭🤭
ahahah ergenlikte olur öyle 😂
Şu resmi yapmıştım <3
Anime karekteri koyuyorum.
Detaycı biri değilim 🤧
kendiminkini yapıyorum, malum güzel olunca..
Çok eski sevgilim ama seksi resmini yaptım. WhatsApp arka plan.
12 yaşlarımda avatar atakanın fotosunu yapmıştım 😂
😂😂😂
Yaptim kedimin resmini çünkü hayatima henüz bunu hakedecek aslan gibi bi erkek girmedi
Bir tek köpeğimi duvar kağıdı yaptım.
Avril Lavigne'nin yapmıştım çok eskiden
Yapmadım annem görse kim bu adam der
tabii senin yaşlarda riskli 😀
😂
Hayır yapmadım o mertebeye kimse eremedi🤷♂️
hangi mertebeye
Yani yapsaydım çocuklarımın annesini yapardım🤷♂️
Kız kardeşimle fotom yapmıstım :D
Yaptim Jared Leto😮💨🔥
Kardeşiminkini yapmıştım. 😍
Öyle bir ergenlik yapmadım djfbf
Yaptım birisinin kini
Yok yahu hic yapmadim
Serenay Aktaşın fotoğrafını duvarkağıdı yapmıştım
Hayır yapmadım 🤷🏾♀️
Hayır ama göz rengini koyuyorum
Siyah ekran kullanıyorum.
Yapmadım ne gerek var efenim
hayır niye yapayım çok saçma
O kadar varoş olmadımm:((
ne alaka be
O furyadan bende geçtim yapmıştım bir zamanlar
Eski sevgilimin yapmıştım
Ergenken Amy Lee'yi yapmıştım
Yaptım nişanlımdı.
ee sonra noldu
Anlaşmalı ayrılık 🤗
hayırlısı :)
Amin inşallah 😊
Amin :)
Evet yaptım ama sadece sohbetin
çok saçma sohbetin neden yapılır ki
Onunla konuşurken resmi olsun diye netice de sohbet ekranı onun
Hiç yapmadım.
hayir yapmaya gerek yok
Aslaa
Evettt
yaptık
yapacak birini bulunca olur
şu an kızımın resmi var
Yapmadım yapmam da
Hayır yapmadım
Yapamadım
Hayır yapmadım
Yok yapmadım
Hiç yapmadım.
Evet nişanlim
Evet
Yaptım 21 yıl sonra
Yapmadım.
Evet çocuklarım
Coklkk
Bebeklerin yapardim
yaptım. ama o beni hiç sevmedi, sevmiyor da...
Çocuklarımın.
Sır..
Yapmadım
yeğenlerimin..
Yapmadık
neden