Mark Zuckerberg bomba gibi bir haber açıkladı. Artık Instagram içerik üreticileri abonelik sistemi ile para kazanabilecekler! 😎
Bu abonelik hizmeti aylık olarak ödenecek ve fenomenlerin profillerinde "Abone ol" butonu bulunacak. Böylelikle Instagram’da fenomen olmak artık düzenli geliri olan bir meslek haline gelecek. Bu açıklamadan sonra TikTok da abonelik modelini test etmeye başladığını açıkladı. 🥳
KScanlar ücretli abonelik sistemi ile alakalı ne düşünüyor merak ediyoruz. İlgilendiğiniz fenomenin daha fazla paylaşımını görmek için ücret öder miydiniz? Görüşlerinizi bekliyoruz. 🎉Instagram abonelik sistemine geçiyor.
Para ödemem. Daha fazla paylaşım görmeye ihtiyacım yok.
Para öderim. Sevdiğim fenomenlerin özel paylaşımlarını görmek isterim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Instagram ücretli abonelik sistemine geçiyor! Takip ettiğiniz fenomenin daha fazla paylaşımını görmek için ücret öder miydiniz?
İnternet & Teknoloji konusunda 333 cevap paylaştı.
Eğer beğeni ve abonelikle Instagram'ın kendinden bir kısım para kazanacak olsalardı içerik üreticileri, o zaman belki mantıklı olurdu. Ama şu anki Instagram kullanıcı sayısını düşünürsek ücret ödeyen çok az bir kesim olacaktır diye düşünüyorum. Ben de ödemem...
İçerik üretip bundan para kazanmalarını anlıyor ve saygı duyuyorum. Ama sırf ünlü diye bir selfie'den para kazanmalarını bile kabul etmiyorken o selfie'leri görmek için birde kendi cebinden para vermek delice. 0 emekle para kazanmak nedir? Bunca insan alın teriyle helal ekmek peşindeyken, ünlülerin ya da Instagram'ın kendisinin kazanması çok yanlış.
En başta söylemek isterim ki bu platform dışında İnstagram dahil hiçbir sosyal medya platformunu kullanmıyorum. Tabi WhatsApp' ı sosyal medya saymazsak Bu konudaki görüşüme gelince, şimdi çoğu katılımcı yok daha neler vs. diyecektir ama emin olun ki bir çok insan çeşitli gerekçelerle abonelik alacaktır..
İnternet & Teknoloji konusunda 528 cevap paylaştı.
Herkese açık olan uygulamaların içerisinde paralı kısım bulunması bana fazlasıyla gereksiz geldi. Sebebine gelecek olursam bana geri dönüşü olmayan bir şey olacak paralı üyelik olayı. Tamam aynı olay Twitch ve youtubeda var ama oradan küçükte olsa karşılığı var. İnstagram iyice kötüye gidiyor
Fenomen denilen, genel olarak bir niteliği olan biri değil! Elini sallasan ellisi misali her yan fenomen kaynarken, bir de o saçma içerikler için neden ücret ödeyelim?
Hangi içeriğe ücret öderim? Sadece zaman geçirmeye yönelik film ve dizi için Netflix!
Bunun dışında içerikler, para ödenecek kadar değerli değil. Hangi fenomen size bir şey katıyor? Hangi fenomen kendini yenileyip farklı konularda içerik üretiyor?
Benim için fenomen adı itibariyle itici geliyor. Kavramın içini boş görüyorum. @ksAnket@KızlarSoruyor
Ne gerek var ki zaten ekonomi iyice kötü oldu bide fenomenlere para mi ödeyelim karnımız zor doyuyor 😂lafın gelişi zor doyuyor allah şükür durumum ıyi ama saçma bir şey akli olan yapmaz zaten ona buna para kazandira kazandira kendimize sıra gelmedi 😳
zaten çoğu saçma sapan videolar çekip duruyo. ben kıt kanaat geçinecem fenomen parada yüzsün diye para ödeyecem. isterse tüm instagramı paralı yapsınlar gerekirse kapatırız... bana daha para zam demeyin millette iyice ilikçi oldu herkes iliğine kadar kurutayım diye sağdan soldan saldırıyo 😀😀😀
İşim olmazzz hiççç ;) onlar gırla parayı götürüp görgüsüzce milletin gözüne sokacaklar, eziklikler diyecekler ve ben de buna çanak tutmuş olucam öyle mi? Kullanmıyorum zatenn, kullansam da o ihtimal yok , ben fenomenleri takip etmem: kaldı ki ünlüleri bile takip etmem
Bir yerde içeriği bedava tüketiyorsanız, o yerde satılan içerik sizsiniz. Ödemem zira zaten instagram kullanmıyorum ama bir şeyi ücretli kullanmak daha iyi. Reklam için bir sürü bağımlılık algoritmasına maruz kalmazsınız.
İnternet & Teknoloji konusunda 772 cevap paylaştı.
Ödemem ama tiktok'ta popo sallayanlara bile her gün para atıldığını duyuyoruz bence bu sistem çok iyi işler. Daha fazla canlı yayın vs. görmek, orada bir topluluk oluşturmak için falan olur gibi görüyorum bu sistemi.
Instagram kayitliyim ama sadece mesaj, irtibat icin kullaniyorum fenomen, takip falan ilgi alanim degil, ilgi alani olanlarda neden ilgilenir anlamis degilim.
Hic bir fonemeni takip etmiyorum. Insallah öyle bir uygulamayı devreye sokarlarda, böylece fonemenlerin inşallah devri biter. Bir çok kişi para ödemez diye düşünüyorum.
zaten takip ettiğim bir fenomen yok, çok merak ettiğim birşeyi internetten, google'dan, ekşi'den ya da burada soru sorarak öğreniyorum benim için en önemlisi bu :)
Takip ettiğim fenomene ücret öder daha fazla paylaşımını görmek isterim.. Yeter ki ödeyeceğim paraya değer bir fenomen olsun.. Fenomen var fenomencik var.. aradaki farkı ayırt etmek yeterli..
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Anketler > Instagram ücretli abonelik sistemine geçiyor! Takip ettiğiniz fenomenin daha fazla paylaşımını görmek için ücret öder miydiniz?