Türk Telekom'dan yurt dışı kayıtlı Poco X3 aldım, kazıklandım mı?

2 gün önce türk telekomdan poco X3 telefonunu aldım. Fakat sorun şu ki cihaz yurt dışı ve ben bunu cihazı aldıktan 5 dakika sonra öğrendim. Yorgundum zaten ya duymamışım ya da anlayamamışım. Her neyse olan oldu tabi daha sonra iade etmek istedim fakat almadılar garantisi , IMEI kaydı şu bu birsürü soru kafama takıldı. 2 yıl garanti verdiler kaydı , teknik bir sorunu vs her şeyi biz karşılıyoruz diye. Ama benim içime sinmedi tartıştık gibi bir şey oldu ömür boyu garanti veriyorum dediler bende bir sorun olursa ömür boyu belanız olurum dedim. Şimdi kafama takılan şey IMEI kaydını her yıl yapmak mı gerekiyor ve ben bir ücret ödeyecek miyim? Lütfen yardımcı olur musunuz. Kafayı yiyeceğim.
Türk Telekom'dan yurt dışı kayıtlı Poco X3 aldım, kazıklandım mı?
Cevapla