Sıkı tutunun "META-VERSE" geliyor! Metaverse hakkında ne düşünüyorsunuz?

Metaverse, "Meta-evren”in kısaltması olan metaverse, gerçek ve sanalın bir bilim kurgu vizyonunda birleştiği ve insanların farklı cihazlar arasında hareket etmesine ve sanal bir ortamda iletişim kurmasına izin verdiği dijital bir dünya. Pratik anlamda, artırılmış ve sanal gerçeklik ürün ve hizmetlerini ifade ediyor.

Sosyal medya devi Facebook’un CEO'su Mark Zuckerberg, bünyesinde birçok sosyal medya uygulamalarını barındıran Facebook Inc. çatı kuruluşunun isminde değişikliğe gidilerek, markanın adının “Meta” olarak değiştirileceğini duyurmasının ardından Metaverde medyada kendine daha geniş yer bulmaya başladı. Metaverse, tüm sanal dünyaların, artırılmış gerçeklik ve İnternet’in toplamı da dahil olmak üzere, neredeyse geliştirilmiş fiziksel gerçeklik ve fiziksel olarak kalıcı sanal alanın yakınsamasıyla oluşturulan kolektif bir sanal paylaşılan alan olarak tanımlanıyor.

peki ya size göre iyi mi? kötü mü olacak?

ready player one filmini izleyenler vardır. ordaki dünya tamda bu olayı resmediyor..

toplantılar, partiler, tatiller, oyunlar, savaşlar.. her şey sanal dünyada olacak..
bence gayet işe yarar
bence felaket olur
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
her sorusu super soru secilipte 1 veya 2 yorum alan tek insanim galiba KS de. ama bi kiz olsaydim varyaaaaa..
Sıkı tutunun "META-VERSE" geliyor! Metaverse hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla