Selam dostlar. Arkadaşım saat 20.00 de aramış, uyuyordum 23.30 da gördüm diyelim, şimdi ona geri dönüş yapmak mı lazım yoksa tekrar mı aramasını beklemek lazım? Aradan bir hayli vakit geçmiş mesela. Siz bu durumda ne yapıyorsunuz?
Açamadığınız telefon aramalarına geri dönüş yapar mısınız?
Mesaj atarım bir şey mi oldu diye, zaten kimse normal zamanda benimle telefonda konuşmaya cesaret edemediği için illa ki bir şey olmuştur da aramıştır 😂😂😂
2
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
1 kere aradıysa dönmem ama 2 ya da 3 kere aradıysa tanıdık olsada olmasada dönerim 2 3 kere aradıysa boşa Bi insan rahatsız edilmez ama bazı hödükler boşuna arıyorlar
1
1 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
Belirli Bi saatten sonra aranmaz eğer çok önemli olsaydı ısrarla arardı ama Bi insan akşamdan sonra rahatsız edilmemeli her şeyin Bi adabı var.
Ben gördüğüm zaman tekrar eğer çıkarcı biri vs değilse ararım. Geri dönerim yani mutlaka. Gece yarısı aradığını görsem de birgün sonra geri dönüş yaparım😄
Arayan kişi ve o an psıkolojıme gore degısır.. bazen oyle bır tel gelırkı uykunun ortasında kalkıp bakarsın bazen bırısı arar goz ucuyla bakar uykuya devam edersın gıbı