12 ya da 24 ay taksit ödeyeceğini düşünürsek, ayda çok düşük bir miktar eline kalacak. Kalan para ile geçinebilecek misin? Ekran kartı ile de bitmiyor sonuçta parçalar.
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
diğer ekipmanlar kasa monitörüm var, ryzen 5 3600lu kasa var 280 hz monitörüm var, aylık masrafım yok, telefon faturası vb olmasa ayda 50 tl ile geçinebiliyorum