Uyumadan önce telefonu elinize alıp, biraz gezineyim diyor musunuz? Bu ne kadar vaktinizi alıyor? 


Bir iki dakika bakayım derken tüm geceyi bile telefonda geçirmişliğim olmuştur ya. Telefonumu elime alıyorum şu mesaja cevap verip uyuyacağım diyorum bir tane daha mesaj geliyor ona cevap yazınca bir tane daha vs. Böylece sabaha kadar telefonda oluyorum sabah olunca uyuyorum.
vaay sabaha kadar mesaj geliyor demekk :D
Madonna'nın Kürk Mantolu olanından mısın dsf
Cevap
6Cevap
Değişiyor ama telefonu birakabilmem için saatteki sayıların 5 in katı olması gerekiyor 😅 garip bir takıntı işte
Uyumadan önce telefona mutlaka bakıyorum vakit geçiriyorum daha çok uykum gelsin gözlerim yorulsun diye
Bazen dalıp gidermişim çok vakit geçiriyorum 😄 sen peki?
Yarın erken kalkicaksam 1 saat falan. Vaktim bolsa daha fazla)
Belli olmuyor yatağın altına koyup uyuyorum yatağa girdimi durmam fazla uyurum
Çok vakit geçiriyorum sonra telefon elimde uyuyakalıyorum
hanım kızıyor yatağa girince telefonu elime bile alamıyorum ne vakit geçirmesi ya
saati ayarlamak için alıyorum sabahı buluyor bırakmam😀her gece saati ayarlarm bırakırm diyorum olmuyor
Maalesef istediğimden daha çok... yatağa geçiyorum uyumak istiyorum ona bak buna bak derken 1 saat gecmis. Çok kötü bi alışkanlık aslında...
Uyumadan önce sadece alarm kurarım telefonla ilgilenmekten hoşlanmıyorum
Yarım saat ile 2 saat arasında değişiyor 😬
Fazla değil uyuya kalıyorum genelde.
En az 1 saat geçiyorum : ((((
Bazen de sabaha kadar oluyor.
Yatmadan yarım saat oyalaniyorum🤗
En az 1 saat en çok 2 saat
Dalıp gidene kadar 😅
Yarım saatimi alıyor.
göxümden uyku akana kadar
Uykum ne zaman gelirse 🤣
Baya
Genelde 1-2 saat
Biraz bakıp uyuyorum malum Sabah iş var
Bı kaç dk
En az3 4 saat
Tam 12 dk😅
2 saat
Rahatlayana kadar
6 saat
Çok vakit
3 4 saat
Uyuyana dek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?