Bazen hızlı yazacağım diye tek tek yazıyorum, arkadaşlarım deli oluyor :D Sizin böyle huyunuz var mı, yoksa toplu mu yazıyorsunuz? 


Bende tek tek yazarım çünkü karşımda ki arzuhalci gibi pat pat pat yazıyorsa en azından ona yetişmek için. Hayır yavaş yaz dediğim cümle bile karşımda ki hızlı yazdığı için okuyamıyor bile. 😅
Asla böyle bir mesaj yazmam. Yazılmasından da nefret ederim. Bana yazanı önce uyarırim,. sonra ültimatom veririm. Hala devam ediyorsa yazmayı keserim. Düzgün yazana kadar cevap vermem. Ben kimsenin bildidirim çiftliği degilim.
S
E
N
B
İ
D
E
B
E
N
İ
D
Ü
Ş
Ü
N
T
E
L
G
R
A
F
G
İ
B
İ
😂
Sen de abartmışsın yahu :D Bu ne yapma bir daha böyle dsf
Bu aslında tek seferde geldi. Onlara yüz kusur bildirim gidiyor
Cevap
23Cevap
Evet farkında olmadan bazen 🥺
Huyum kurusun, hep bütün şekilde yazarım.
Yani
Böyle
Yazdığımı
Düşünsene?
KSdekiler
Çılgına
Döner
Valla!
😂😂😂
Answer by FreeZone_Genc
Böyle bir huyum yok, yazanlarda sinirimi bozar açıkçası 🙂
Konuyu, cümleyi bir mesajla yazar öyle yollarım..
Bazen yapiyorum evet heyecanla yazarken oluyor ama sonra bu ne ya deyip arama tusuna basiyorum. Veya ses kaydi gonderiyorum.
Göz yorduğundan dolay evet aşırı iticidir benim için. Taksit taksit cümle satmasın karşımdaki insan, kanser olurum.
Böyle değil bazen ek cümle yapıştırıyorum ama bende çok ayar olurum. 😂 Neyse ki bana böyle yazmıyorsun 😂
Geneldeee tek tek yazarım yanii cümle cümleee 🤷♀️🤭 tane tane anlatıyorum işte niye sinir olsunlar 😅😅
İş grup yazışmaları hariç..
Ben neredeyse paragraf yazar gibi mesaj atıyorum :D böyle tek tek yazanlara da sinir oluyorum ya
Onun da yeri var :D
Bende sinir olurum o ne öyle ya. Yazicaksan toplu yaz gönder 😂
ben de böyleyim ya asiri heyecanla yaziyorum ahahakdçmaf. az da olsa itici gözüküyor fakat :/
Çok heyecanlaninca yapıyorum bunu, mesela önemli bir dedikodu varsa falan jsjsjsj
Bende öyleyim maalesef 😅 karşımdaki insan tek mesaj yazınca üzülüyorum 😬
Öyle bir huyum yok. Evet bazen canım geliyor nedense
En nefret ettiğim durum. Madem kısa yazacaksın, en azından cümleyi tamamla öyle gönder.
Acil durum yoksa toplu tek bir mesaj tercihimdir...🦄🍀🍏⭐❤️
Yazmam ama birisi okuma zorluğu çekiyorsa teke inerim...
Genelde değişiyor bazen yapıyorum bunu bazen yapmıyorum
Tek bir mesaj yazarım, ve bütün derdimi tek mesajda anlatırım
Bir cümleyi 10 kelimemeylede tek tek atmaları beni sinir ediyor
ikisinide yapiyorum ya bazen tek tek bazen butun cogunlukla bütün 🙂
Cümle cümle yazmayı kaldırabilirim lakin her kelimeyi ayrı ayrı yazanlar var ya... Uuuu... Kafalarını beyzbol sopası ile dağıtasım geliyor.
Bende bunu sürekli yaparım ama bana yapılmasını da sevmem 😂
:D bencillik mi dsfsd
böyle yazanlara sinir oluyorum hatta bazen aşırı kızıyorum hatta bazen kötü konuşuyorum ((:
Hemde nasil kızarlar banada
yazıık bizeee
Toplu yazarım. Tek tek yazmaya da yazana da bende sinir olurum
Böyle yazanları tek tek tespit edip sessize alıyorum her yerde
Var öyle bir huyum valla çoğu insan da tilt oluyor öyle diyeyim 😂
Bende paragraf yazanlardanım 😂
🤣😂👍
Hiç sevmem böyle yazanı
Bunu itici bulan asıl iticidir.
hayır, birarada bir cümle gibi yazarım hep
Heyecanlıysam yapıyorum bunu asldkdkfk
Sinirlenince yapıyorum böyle şeyler.
Evet var ama bence çokta kötü bi huy değil 😅
Sinir olurum böyle yazana 😂
Çok itici ya iğreniyorum
Hızlı cevap vermek için yaparım 😂😂
Duruma göre değişiyor diyelim.
Öyle bir huyum yok destan yazarım gerekirse
Toplu yazarım ya da sesli 🤗
Bence topluca uzun uzun yazarım.
Bu ben sanırım bende böyle tek tek yazarım
Ben de böyle yapıyorum hahaha
aferiin :D
nefret ediyorum bu tarz mesaj atanlardan :)
Toplu yazıyorum tek tek sevmiyorum
çook sıkıcı :/
Ruh ikizim olmalısın
Hayır uzun yazıyorum
Hayır yok hiç sevmem
Evet var
Kızınca yapıyorum bunu sinir olsun diye xd
Tek tek bazen bir cümle yazarım
Çekici
Hayır yok
Evet ya var xd
Maalesef var
Bir tür sadistlik
İtici duruyor
Olabilir
Değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?