- Bazı telefon uygulamaları ile birlikte insanlar tüm telefon görüşmelerini kayıt edebiliyorlar. Peki telefonda konuştuğunuz kişinin telefon görüşmesini kayıt etmesi sizi rahatsız ediyor mu?


Benı rahatsız ederdi bir tanıdıgımız yapıyordu bunu hatta her konusmasını kaydedıp gece tekrar dınlıyormuş hastalık boyutu bence
Cevap
9Cevap
Tabiki rahatsız eder. İnsanlarin içi pislik dolu. Kaydı kesip biçip neler ortaya çıkaracaklarını kim bilir. Hiç sevmem ama yapan çok. Bunun bi cezası falan yok mu? İzinsiz sonuçta
etmez, lambur lumbur ve sıkıntıya sokacak kelime ya da cümleler kullanmaktan her zaman kaçınırım zaten.
Yok artık bunu ruh sağlığı bozuk insanlar yapar ancak günlük konuşmalar kayıt altına alınmamalı resmi konuşmalar da sıkıntı yok
Eder güvenimi kaybeder çok casus filmi seyretmiştir?
Evet, rahatsız edici bir durum.
Burada birkaç pembe üye var. Onlar sıkça yapıyorlar bunu. :)
Hiç böyle bir şey yapmadım umarım bana da yapmamışlardır. Bu özellik sadece gerekli olduğu zaman kullanılmalı insanları aptal yerine koymak için değil
Evet aşırı rahatsız ediyor kaydı muhakkak sildiririm
Evet eder fazlasıyla içinden neler ekleyecekleri belli olmaz
Güvensiz biri o zaman bi tedavige gitsin
Evet, rahatsız eder hoş değil.
Fazlasıyla rahatsız olurum
birilerinin buna ihtiyaç duyduğu sanmıyorum
Var duyanlar maalesef cok yakınımızda vardı kaydedıyormuş tekrar dınlemek ıcın
@enthusiasticpq ben telefonda tekrar kez dinlenilecek şeyler konuşmuyorum valla umrumda değil
Oglum sen s*lqk mısın sana bir şey demıyoruz zaten kaydeden oldugunu sanmıyorum dedin dıye dedim var kaydeden insanlar diye g*ri
Bide bazıları konferans yapıyor
Etmiyor
Olurum tabiki
Eder tabi
Eder
Eder
Evet ederdi.
Evet kesinlikle eder rahat konusamam
Fazlasıyla peki ne yapabilirim
ediyor :((
Rahatsiz eder tabi.
evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?