Bir sebepten güvenimi kaybedince eski sevgililerini sosyal medya üzerinden bulmuştum. Tarihlere bakıp bana söylemediği var mı diye kontrol etmiştim. Şimdi gayet mutluyuz. İlişkinizde şeffaf olduktan sonra niye tehlike oluştursun. Bildiği bir şeyi tekrar öğrendi diye sorun mu olacak?
Herseyi bastan acık ve net konusmak lazım her haltı yiyip ben dürüst adamım demek üzerinde toplanacak gözlemlere davetiye cıkarmak demektir ayni sey kadin icinde gecerlidir Mesela bu söyle bisey bir dul kadinla evlenirken onun gecmise dair yaşadığı seyler pek arastirilmaz çünkü yasanilan bellidir ve karar verilir ve bir dul erkekle evlenirken onunda gecmise dair yasadiklari bellidir ayrilik sebebi vs gibi konular ele alinir ve karsilikli olarak ortak bi noktada karar verilir yola cıkılır Ama gelelim bir bekara erkek ya da kadin farketmez. yok efendim benim 14 tane sevgilim olduda bisey yasamadimda yok efendim ben bir erkekle 3 ay ayni evde yasadim ama hic bisekilde elimiz elimize degmedide hatta birbirimizi gormedikde ne o bana nede ben ona dokunmadımda dımdımda dım dım gibi gtumüzle güleceğimiz yalanlarla ortak noktada bulusmaya calısılırsa iste orada guven sorunu baslar ve tüm soru isaretlerini üzerinde tasirsin ve buda seni gizemli bir dünyanin adamı kimliğine sahip olmani sağlar pesinede takipci takar gerek teknolojik cihazlardan yardim alarak gerekse bilgisayar destekli yazilimlar trojen ler metaspolit ler backdoor lar php auto instal özellikli app ler linux kali linux backtrack 5 gibi isletim sistemi yazilimlarini tepefonuna bilgisayarına yüklemeye meydan vermis olur
İnternet & Teknoloji konusunda 333 cevap paylaştı.
Hayır, tam tersine onun anladığını bildiğin için sen ondan bir adım önde olmak zorundasın. Bu da teknoloji anlamında kendini geliştirmeni sağlar. En azından ben öyleyim. O ne kadar iyiyse ben daha iyi olmak zorundayım. Sıkı rakip her zaman iyidir, yoksa tavşan gibi boşluğuna gelir fena enselenirsin 😂😂😂
Saklayacak bir şeyim yok da zaten bu baya psikopatça bir şey bana soracak olursan. Yani karşımdaki kişi bana 100% güveniyor görüntüsü verip gizli gizli tüm hesaplarımı ele geçiren biriyse, olay sosyal medyada yaptığım ve ondan gizlediğim şeylerin yakalanmasından daha büyüktür. Uzaklaştırma emri falan çıkarmak gerekir o kişiye karşı jshdjsdh
teknolojiden anlayan sevgiliydim o çok anlamazdı kendisi isteyene kadar hesaplarına falan karısmadım güveniyordum zaten sonra kendi verdi sahiplenilmek istediğini falan söyledi girdim neyse normal şartlarda bakmayacağımı bildiği için mesajları falan silmemiş unutmuştu ya da bilmiorum artık bakıyım bi benim yumuş sevgilim neler yapıyomus arkadaslarıyla neler paylasıyomus dedim meğer bizimki arkadaşlarının 31i için destek olarak foto video atıomus arkadasları sevio die ne düsünceli çocuk ama dimi🥰🥰
Yani anlaması tehlike değil arada güven olsun bunu düşünmene gerek kalmaz ama illa kaşarlık yapıcam diosan bırak çocuğu öyle yap yoksa amel defterinden bile silinmiş günahını eline verebilir (argo anlamında vermek) ben öyle yapmıstım
Hos degil boyle seyler.. Benim iznim yok boyle seylere. Evli biri olmus olsaydim telefonuma bakmak istese izin veririm. Ama bu sartlarda olmaz. ben rahat takiliyorum yanlis anlasilmalara sebep olacabilecej seyler soz konusu olabilir. Her an her dakika acaba kontrol ediliyor muyum kaygisiyla diken ustunde yasayamam.
Yoo ben de anlıyorum teknolojiden neden tehlike olsun ki.. Hayatımda biri varsa zaten geri kalanlara kapalı olurum ben.. Saklayacak bir durumum olmayınca neden korkayım ya da neden korksun karşı taraf.. Keyifli günler..
Umrumda değil. Kendi sınırlarımı, ilişkilerimi kendim düzenleyecek ve karar verebilecek yaştayım. Görse de görmese de bu böyle olacak. Eğer gördüğünde rahatsız hissediyorsa o zaman bakmasın. Ben bir bireyim. Onun evcil kedisi değil.
İnternet & Teknoloji konusunda 526 cevap paylaştı.
Oluşturur. Düşünsenize kıskanç psikopat biri teknolojiden anlıyor hesaplarını deli gibi kontrol ediyor. O ne öyle diken üstünde yaşamak gibi. Oldu olacak dedektif olsaymış..
Şimdi ne kadar ileri gidiceğne bağlı. Kamera erişirse problem. Geri onun haricinde konum sosyal medya ya bakması problem değil. Saklayacağım bir şey yok.
Benim sevgilim hacker. Ayrildigimizda tüm whatsapp, instagram facebook yazismalarima falan bakmisti, yeniden baristigimizda her mesajimi tek tek yüzüme soylemisti
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Erkek arkadaşımın şifrelerini bulup şeceresini döküyordum malsf ki her seferinde şok olurdu
Sanki ajan ne olacak? Anlarsa anlasin Allah Allah. Gizli sakli işim pek yoktur. Tabi telefonumdaki silinmiş video ve fotograflarimi geri getirmezse falan sorun yok. 😊😊
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Olabilir. Ben eşim olacak kişinin gizli bir şeyi olmasını istemem
İstese her şeyine ulaşabilir. Ben yapabiliyorum mesela ama yapmam karşımda ki kişi kendisi versin şifresini vs.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Gizli kapaklı işler karıştıranlar düşünsün bunu. Sevgilisine sadık olanlar, kendinden emin olanlar için korkacak bir durum yoktur sonuçta çok da sorun olmaz