Güncellemeler
+1 yıl
Tamam olur teşekkür ederim
Sana tavsiyem qcy t7 ben 100 TL almıştım şu an 125 felan.
Günlük 1 saat kullanıyorum ve haftada 1 şarja bazen takarım, ses kalitesi güzel ayrıca mikrofonu da güzel görüşme yapıyorum kimse kulaklık olduğunu anlamıyor
Cevap
2Cevap
Apple al pahalı olsun ama kaliteli olsun uzun süre kullanırsın.
Bütçem uygun değil
Tws nin bir modelini aldım çok memnunum 180 tl ye almıştım.
Link atabilir misin rica etsem?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?