Starbuck da bilgisayar açıp uğraşanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ben de onlardanım. İş amaçlı ve zaman kazanmak için gidiyorum. Düşünceleriniz nelerdir?
Starbuck da bilgisayar açıp uğraşanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla