Arkadaşlar ben şimdi bu kulaklığı aldım ama sesi beni tatmin etmedi daha yüksek bekliyordum acaba kulaklığın kendi sesi mi kısık?

Kulaklık : https://www.hepsiburada.com/taotronics-soundliberty-53-pro-usb-c-sarj-kilifli-dort-mikrofonlu-ipx8-ter-su-dayanikli-tek-cift-kullanim-bluetooth-kulaklik-30-saat-muzik-siyah-p-HBV000011B9DL?magaza=Hepsiburada

TELEFONUN SESİ SONDA AMA KULAKLIĞIN KENNDİ SESİ FALAN VARSA AYRICA O MU KISIK Kİ BANA AZ GELİYOR GİBİ YANİ BEN ÇOK YÜKSEK DİNLEMEYİ SEVİYORUM NASIL YAPABİLİRİM HATA MI VAR?
Arkadaşlar ben şimdi bu kulaklığı aldım ama sesi beni tatmin etmedi daha yüksek bekliyordum acaba kulaklığın kendi sesi mi kısık?
Cevapla