Korumasızmı geziyor yoksa iğrenç esprimi de yapim tam olsun 😄🌻


Vatanını seven herkesin kullanması lazım o telefonlar yabancı sermaye kırarsan bozarsan aynısı dolar vererek alacaksın ve ülkeden dolar çıkıyorsa devlet zarar ediyor demektir.
Cevap
16Cevap
Kılıf da kullanıyorum, ekran koruyucu da. Sakar biriyimdir. Elimden düşürüp kırma ihtimaline karşı bu tip koruyucular kullanmaya özen gösteriyorum.
Hayır kullanmıyorum.
Tasarımını sevıp aldıgmız telefonları tuğla gıbı yapmak mantıklı gelmıyor bana
Kullanıyorum evet. İki tane telefon kırdıktan sonra mecbur :'( .
Yoo iğrenç Değil yerlere yattım Kanke hepsi var koruma
Kılıf var koruyucu da var. 5-6 senelik telefon. Bebek gibi bakıyorum valla.
Telefonun kalın durmasını sevmediğim için kullanmıyorum
Evet, kullanıyorum. Hem kılıf hem ekran koruyucu.
Koruyucu ekran var ama kılıf takmıyorum
Kullanıyorum sıkça düşürdüğüm için risk alamam
Evet var kullanıyorum
Kilifla pek hoş olmuyor ama tedbir işte😄
Nasıl kullanmayın araba parası telefonlar artık 😂
Hem koruyo hemde karartıyo ekranı
Hem telefonda hem ekranda kullanıyorum 🙄
Korumasız kullanıyorum
11 pro max kullanırım seviyorum telefonumu
Ben hiç bir sey de kılıf kullanmam 👍
Elbette
evet kullanıyorum
ekran ıcın sadece.
Evet kılıf ve koruyucu
EVET
Kılıf sevmem, kullanmıyorum
Evet Siyah düz.
Kullanıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?