Bilgisayarıma iTop diye bir şey kuruldu. Pc’yi yavaşlattı. Bu virüs mü?

Detay yok bu sefer. Soruma cevap verin yeter. İtop screen recorder, vpn, screenshot uygulamaları kuruldu. Benim pc’de IO bit uninstall tool diye bir uygulama var. İstenmeyen programları silmeye yarıyor. Onu güncellerken indi.
Bilgisayarıma iTop diye bir şey kuruldu. Pc’yi yavaşlattı. Bu virüs mü?
Bilgisayarıma iTop diye bir şey kuruldu. Pc’yi yavaşlattı. Bu virüs mü?
Güncellemeler
+1 yıl
Silmeye çalışıyorum. Bu IO bit uninstall tooll uygulamasını nasıl satın almadan lisanslı şekilde kullanırım? Ve bilgisayarıma da virüs bulaşmadan nasıl tam şekilde kullanabilirim? Cevap verirseniz çok iyi olur.
Bilgisayarıma iTop diye bir şey kuruldu. Pc’yi yavaşlattı. Bu virüs mü?
Cevapla