Ne bileyim bıyık efekti, farklı saç efektleri, komikli şeyler işte :d



Ohoo hem çekiyorum hemde instada story atıyorum😂😂
Başka fotoğraf atan gelmezse bana hatırlat en iyi görüş bu olacak :D dsfds
Atmazlar bu iş cesaret işi dediğin gibi sen kazandın be :D
Djjdjddj
Cevap
10Cevap
Eskiden ''Nasılım'' sorusu için yapardım, artık bıraktım.

👀 eh işte
Tam yüzüne olmasa da bu efekt de hoşmuş :D ahaha
Hayır ama eskiden sevgilimle ve arkadaşlarla birbirimize böyle snapler atardık ama eskide kaldı onlarda.
Yaptığım tek efekt renk efekti. Oda abartmadan. Bazende güneş gözlüğü falan.
Yok yapmam benim bütün fotoğraflarım efektsiz ve sadedir.
BAzen kızımla çektiğimiz resimlere yapıyoruz eğlenmek için
Aga geçen kendimi Ankara makarna yaptım sen düşün.
Bi tane var öyle yapmışım iğrenç 🙃
Nasil bir seydiii
Yüzümde koca bi dudak var ne alakaysa 🙃
haaa şu efekt :D
Hayır çok fazla sevmiyorum
Sevmediğimden yapmıyorum
hiç yapmıyorum öyle şeyler
Efektli foto çekmiyorum
Çok yapıyorum bakıp gülmek için.
Bende yigenimle yapıyorum🤗
Ben genel olarak efekt sevmiyorum :D
yamuk yumuk yapanları kullanıyorum genelde
Hayır korkuyorum😂
Neyden korkuyorsun :D
Eşimde yapmayı tercih ediyorumm 🤭
Hayır.
Bazen yapıyorm asdf
Cocukca isler.
Bazen yaparım ben 🤣
Bazen, anı.
Yok yapmam.
Bazen yapıyorum.
Hayır yapmam
çook :d
sıkılınca yapıyorum
Evet çok eğlenceli
evet yapıyorum :d
Tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?