sürekli müşteri hizmetleri arıyor bıkmadan usanmadan.
sizide arıyorlarmı?
sizide arıyorlarmı?
arada bir arıyorlar ama ilgilenmediğimi söylüyorum.. çünkü 1-2 kez kabul ettim ttnetle ilgili şeyleri başım yandı. bir daha asla... eğer sorun olursa direk telekom müdürlüğüne gidiyorum.. en güzeli öyle
Arayınca şunu söyle " Ben dengesiz bir insanım , eğer tekrar rahatsız edersiniz hiç bir sorumluluk kabul etmem sarfettiğim sözler için , iyi günler " Ben aveaya böyle dedim o gün bugündür aramadılar :D
:) ilginç taktik :)
ewet arıyorlar ya meşgule atıyorum ya da açıp suratlarına kapatıyorum ozaman hoşuma gidiyor
bizde öyle yapıyoruz :)
aynen :)
Taahhütüm bitince hergün rahatsız ediyorlar sağolsunlar..
evet insanı canından bezdiriyorlar
:))
Cevap
9Cevap
Aramıyolar net ile ilgi sornum oldugu zaman ben arıyorum ulaşmam 2 saati alıyo adilere
işin düştüğü zaman iki saat açmazlar tabi. ama taciz etmeye gelince sürekli ararlar :)
geçen ay 4-5 defa aradı... açıp suratına kapatıyorum yüzsüzler tekrar arıyor...
bu ay arayan soran yok...
:) iyi yapmnışsın
Arar aramaz kapatıroyum, bir daha arıyor yine kapatıyorum, sonra komple hattımı iptal ettirtim kurtuldum yavşaklardan..
bende iptalini düşünüyorum. en iyisini yapmışsın
#Evet şu an kapattırcam ama kara kara düşünüyorum kapattırmamak için ellerinden geleni yapıyorlarmış
ne ilginç bir hizmet anlayışları var yaa. bencede kapattırmak lazım
ah keşke arasalar be ben arıyom sürekli geçen bir kadın var o kadar sıkıştıki köşeye telefonu nasıl kapatıcağını bilemedi
anlatmayla olmazki o an konuştuk sert filan konuşmadım sadece köşeye sıkışınca sesi titredi iyi akşamlar diiyp kapattı bir anda :D
Aramaz olurlar mı bu sıralar sürekli arıyorlar. Tutturmuşlar illaki tarifeyi degistirelim diye.
sen ne dedin peki :)
En sonunda pes ettim yeter ki aramasınlar tamam dedim. İnsan düşünür ama değil mi sabahın köründe arıyorlardı :)
aynen :) ama pes ettin yani. kötü olmuş :P
Olsun bir süre rahatım artık aramazlar herhalde :)
yani, umarım :)
valla onların aramsından çok ben onları arayııp düzenli giydirdiğim için bana bulaşmıyolar artık
iyi yapıyorsun :)
aradıgı zaman açmıyorum.. hep arıyorlar..
ne yapışkanlar diimi :)
:) açma tlfoonları boşver :)
Aramazlar mı, bir gunu de es gecmiyorlar..
neymişki bunların dertleri? bide hat sahibiyle görüşeceklermiş. hat sahibi yok, bana söyle diyorum söylemiyo. sürekli arıyolar.
Tvbu için filan mı aramalar?
Aramıyo ya da cesaret edemiyolar :D
iyi yırttın ozaman tacizden :D
şuana kadar hiç aramadılar
Amaçları ne?
ne biliyim. bıktırdılar iyice
Tt netle derdin ne senin
yok hiç aramazlar.
Hayır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar