Flash bellek sattım birisine yavaş çalışıyor felan diyor karakola gidicem diyor ne yapmalıyım?

Hi Level diye bir marka Flash bellek sattım usb2.0 ürün

128 GB Flash belleki kutusu faturası tam 3 ay oldu alalı 75 TL'ye verdim

Adam arayıp tehdit ediyor karakola gidicem şikayet edicem yavaş çalışıyor diyor

Ürünü hızı bu kadar anlatamıyorum adama

Karakola gidip şikayet ederse sorun olurmu?
Flash bellek sattım birisine yavaş çalışıyor felan diyor karakola gidicem diyor ne yapmalıyım?
Cevapla