Bir süre telefondan uzak durmak istiyorum, sizce çok mu abartı olur?

tüm sosyal medya hesaplarımı dondurmak, telefonumdaki tüm uygulamaları bir süreliğine silmek istiyorum. son zamanlarda kendime hiç vakit ayıramıyorum. WhatsApp da dahil olmak üzere hepsini silmek istiyorum. uluşmak isteyen sadece sms ya da telefonla ulaşsın istiyorum. sizce abartı mı olur?
Bir süre telefondan uzak durmak istiyorum, sizce çok mu abartı olur?
Cevapla