Bilgisayar veya mobil cihazınızda en sık kullandığınız tarayıcı hangisi?
mobil-browser

Chrome veya Safari
Opera
Adblock tarayıcı
Brave
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Chrome ve Opera
Google chrome
Cevap
16Cevap
Chrome kullanıyordum çok Ram tüketiyor diye Opera’ya geçtim gayet memnunum. Telefon için Safari kullanıyorum
Chrome favorim.
Bilgisayarda hepsini seviyorum ama özellikle Chrome ve Opera en iyileri
Chrome ama muhteşem boş bi soru. Piyasanın %85 i chrome zaten
Chrome en çok en çok değil hep o başka ne var bakmadim merak etmedim yeterli geliyor bu
Opera'yı kullanıyorum.
Yani chrome
Aynı şey boş ver
tamam ablacım kızma
Yaw niye her söylediğim kızgınmış gibi algılanıyor Allah Allah😂
sorun okuyanlardadır :D
Sayın Okuyucu, lütfen yorumlarımı dikkatli okuyun😂
tamam öyle yaparım :D
Teşekkür ederim, iyi akşamlar😄
Bilgisayar ve telefonda Chrome kullanıyorum.
Opera GX kullanıyorum.
Mobil kullanıyorum Samsung internet browser
Chrome'yi kullanıyorum
Chrome
Chrome
Sezai Twittera bak ben benim 😜
Safari. Daha az RAM kullandığı için.
Chrome
Chrome
Safari
Chrome
Safari
Chrome
Chrome
chrome ve safari
Chrome hızlı
chrome net
telefon apple marka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar