D Smart abonelik sonlandırılmasından 5230 lira istiyor. Nasıl ödemeden kurtulabilirim?

Evimizde hiç internet kullananımı yapmadık. İnternet kullanmadığımız halde 100 lira ödedik. Bedelsiz abonelik talebi oluşturdum. Abonelik iptal edildi. Aylar sonra 526 lira faturanın son günleri diye mesaj geldi. Çıldırıcam ya ne yapmam lazım? Resmen kazık. Şu anda türk telekom internetini kullanıyoruz.
Güncellemeler
+1 yıl
530 lira
D Smart abonelik sonlandırılmasından 5230 lira istiyor. Nasıl ödemeden kurtulabilirim?
Cevapla