Telefonumum kayıt dışı olduğu mesajını aldım ne yapmalıyım?

İki yıl kadar önce n11den Xiaomi marka telefon aldım. İki yıl sorunsuz kullandm. Daha sonra arıza çıktı ve garantiye gönderdim. garantiden geldikten sonra cihaziniz kayıt dışıdır. 120 gun içerisinde kapanacaktır diye mesaj aldım. Kaydettirmek için internet sitesine girdim. Pasaport la ilgili şeyler sordu. Ama ben internet üzerinden aldığım için bu bilgilerin hiç birine sahip değilim. Ne yapmam gerekiyor? Aynısı başına gelen var mı? Bu durumda ne yaptınız? Yardımcı olabilir misiniz?
Telefonumum kayıt dışı olduğu mesajını aldım ne yapmalıyım?
Cevapla