Valla çok iyi olurdu. Zaten ne oluyorsa hep bu sosyal medya belası yüzünden oluyor. Kıskançlıklar, aldatmalar, ihanetler, iftiraya maruz kalma, güvensizlik. Bunların hepsi sosyal medya tabiki. Eskilerin ilişkileri evlilikleri neden sağlam diyorlar. Görücü usulünden değil. Bu sosyal medya olmamasından kaynaklı. 😊
Ya evli olduğunu saklayanlar ne yapacağız? Bizim Türk milleti bir yolunu bulur.. Yine internete girer mi girer yani:) insanın içinde varsa her halükarda gider, aldatır. Elinden telefonu alsan yine aldatır.
Hiç düşünmem zaten olması geereken budur zaten evli olduğum için otomatikmen bana ait tüm fotoları silerim foto dediğim 1 fotorafım var okadar aynı şekilde profilde de bana ait fotoraf koymam aynı şekilde karşı cinsden olan kişileri de çıkarırım zaten yokda öğle yani beni tedirgin edemez bu konu
Sosyal medya zaten başımıza bela oldu fena fikir değil kurtulmak için bahane olur. Ben KS, den başka bir sosyal medya hesabı kullanmadığım için benim açıdan bir sıkıntı yok
Bi insanin icinde varsa yanlisa düsmek.. her ne sartlarda olursa olsun yapar.. telefonun internetin olmadgi donemlerde aldatma vs yokmuydu.. vardi sadece bu kadar aleni ve kolay degildi.. belki bu kadar rahat ve cesaretli degillerdi.. yeterki guven olsun saygi olsun..
Sadece evlilere değil instagram facebook ve diger sosyal medya hesaplarida kapatilsin sevgililerinde arasini bozuyor evlilerinde sosyal medya yayginlasmadan önce hersey daha guzeldi Şu an kimse kimseye güvenmiyor aldatmak cok basit oldu aliyosun eline telefonu aldatiyosun karini sevgilini igrenc sey bunlar kimse kimseye bu kadar kolay selam yazamasin ulasamasin hersey eskisi gibi olsa keskee
Ederim, birlikte bol bol vakit geciririz iste oyle bagimli biri degilim zaten sohbet muhabbet icin kullaniyorum daha cok onun disinda pek kullanmiyorum Zaten öyle bir yasakta gelmez, gelse bile kacak girerler girecek olan yer turlu girer sacma bir yasak olmus olur yani
Olması gereken zaten o Evlenmişsin bekar değilsin Affedersin ne işin var Sosyal Medya. Eskiden Mahremiyet diye bişey vardı. Şimdi herkesin herşeyi Sosyal Medyada Yemişim Sosyal Medyasını. Özel Hayatınız Özel alanı kendinize bırakmıyorsunuz. İnsanlar Sizleri merak etmedikleri ve Sosyal Medyadan Takip ettikleri işin Aile Ziyaretlerinize bile gelmiyorlar. Farkındamısınız Naber
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ederdim çünkü aktif olarak sosyal medya kullanmıyorum zaten. Sosyal medyayı kullanma amacım öğrenmek, takip etmek, araştırmak vs. Bunları sosyal medya harici olarak da yapmam mümkün. En azından chat içerikli sosyal medya kullanmadan diyelim. Fakat dediğim gibi Instagram, Twitter hatta KS'yi bile bu saydığım ulvi amaçlar için kullanıyorum :D
Sıkınti yok relaks eskiden sosyal medya mi vardı gayet güzel yasiyorduj
5
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Valla benim sevgilim istedi diye kapattm sosyal medya hesaplarimi kullanmiyorum sorun olmazdi benim icn hatta keske öyle bi yasa cıksa cidden sosyal medyada görüyoruz sanal aldatmalar iliskiler cokca mevcut bi cok evlilik bu nedenle son buluyor umarm kaldırılır İnşallah
Hayatımda çok büyük eksiklik sayılmaz sosyal medya. Ben karımla mutluysam ya da mutlu olacaksam değil sosyal medya bütün dünyalık şeylere kapatabilirim kendimi. Hiçbirinin eksikliği karımın eksikliği kadar koymaz.
Birşey yapmaz, yeni kanuna görünürde uyardım. Daha sonrada protestolar düzenlerdim. Aile hayatını akrabalarda etkiliyor, akrabalarıda yasaklayın diye pankart açardım sjsjs
Valla 1-2 defa niyetlendik evlenmeye. Olmadı, nasip olmadı. Olursa da, bence sorun olmaz. Artist miyiz, yoksa işadamı mıyız? Sonra sosyal medyada akıllı uslu bir tat yok ki!
Aslinda yasak dzgildz goz retinasiyla sabah 2 saat aksam 2 saat girsinlzrer ayrica 65 yas ustu kompile yasaklansin en fazla sapik turu bu yasda kendi fikrim
Evlenirdim. O kişiye benim gözüm kör. Hayat ondan ibaret. Banane
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Elbette. Sonuçta evlendiğinde vaktini sevdiğinle geçirirsin. Sosyal medyada gezip ne yapacaksın? Sadece tek şartım çok sevdiğim insanların yakın bi yere taşınması olur.
Eeee kocislerimizi ve dünyanın en akıllı çocuğu olan çocuklarımizi ve düğün foto ve videolarını nasıl milletin gözüne sokacağız o zaman. Olmaz. Görgüsüzlügum buna müsaade etmez.
Zaten koca sanal aleme sığdıramadığınız evlileri. Nereye girsek bordo ovlo no gozoyo. Sen ne için geziyorsan bizde o yüzden geziyoruz. İnsan karşısındakini kendi gibi bilirmiş.
Pek kullanan biri değilim zaten ama yasaklanırsa evlenmem bu benim özel hayatıma müdahaledir bence buna yasak koysn başka birgün başka birşeye daha yasak koyar.