Türk Telekom kullanıyorum ve tarifeli paket ve duran paket olmasına rağmen 75 lira fatura geldi diyor?

11840 müşteri hizmetlerini aramisim ve 3 dk 31 lira fatura kesmiş.. bu nasıl birşey yyaaa müşteri hizmetleri paralı mi oluyor ya bu Yeni çıktı bilen var mı?
Türk Telekom kullanıyorum ve tarifeli paket ve duran paket olmasına rağmen 75 lira fatura geldi diyor?
Cevapla