Şöyle sorayım öncelikle, siz insanları beğendiği şeyler ya da takip ettiği sayfalar üzerinden bir değerlendirmeye tabii tutuyor musunuz? Yahut genel olarak böyle yapıldığını düşünüyor musunuz? :)
İnsanlar takip ettiği ve beğendiği sayfalara göre değerlendirilmeli mi?
Ona bakarsan beni 193 kişi (sadece akraba, yakın arkadaşlarım) takip ediyor ama ben 2500 tane falan hesabı takip ediyorum. Tabi bu hesaplar arasında 190 tanesi eş dostsa diğerleri kıyafet, mizah, fenomen hesapları, sanat, egitim vs gibi sayfalardır. Kompleksi olan yani takipçi sayısıyla takip ettiği kişi sayısını orantılı tutan 1 tane salak arkadaşım bunu sormuştu bana hdjsbx bende kanka senin gibi gizliden stalklamıyorum. Kimin sayfasi hoşuma gidiyorsa takip ediyorum demiştim. Öyle yani...
Değerlendirilir bence. İlgi alanları dururken ilgi alanı olmayan sayfaları takip eden insan yoktur diye düşünüyorum varsa da istisnalar kaideyi bozmaz.
Bence biraz böyle değerlendirilmeli, kime veya neye zaman ayırdığını iyi bilmeli insan. Çoğu insan bulunduğu çizgide insanlar bulundurup, karakterine hitap ettiği yönde sayfaları ve gönderileri beğenebilir.