WWDC 2021 konferansında, iPhone 13 serisi, fiyatları ve çeşitli donanım özellikleri sızdırıldı. iPhone 13 mini 5.4 inç, iPhone 13 ve iPhone 13 Pro 6.1 inç, iPhone 13 Pro Max ise 6.7 inç ekran büyüklüğü ile gelecek.
iPhone 13 mini 64 GB – 700 dolar
iPhone 13 mini 128 GB – 750 dolar
iPhone 13 mini 256 GB – 800 dolar
iPhone 13 64 GB – 800 dolar
iPhone 13 128 GB – 850 dolar
iPhone 13 256 GB – 950 dolar
iPhone 13 Pro 128 GB – 1050 dolar
iPhone 13 Pro 256 GB – 1150 dolar
iPhone 13 Pro 512 GB – 1350 dolar
iPhone 13 Pro 1 TB – 1500 dolar
iPhone 13 Pro Max 128 GB – 1150 dolar
iPhone 13 Pro Max 256 GB – 1250 dolar
iPhone 13 Pro Max 512 GB – 1450 dolar
iPhone 13 Pro Max 1 TB – 1600 dolar olacak.
iPhone 13 serisinin fiyatları sızdırıldı! Böbrekleri feda edecek var mı?
Akıllı Telefon Alışverişi konusunda 507 cevap paylaştı.
1.150 Dolar kaç Türk Lirası? 1.150 Dolar ne kadar?
Dolar kurları konusunda en çok araştırılan dolar fiyatı güncel rakamı yukarıdaki tabloda yer almaktadır. Buna göre; 1.150 Dolar ile 9.665,4050 Türk Lirası alınabilmektedir. Kur fiyatı ile ilgili son güncelleme 12.6.2021 - 20:16 tarihinde yapılmıştır. Dolar bir önceki gün ile karşılaştırıldığında yüzde -0,2753 değişim göstermektedir. Dolar bugün içerisinde en fazla ne kadar oldu? Dolar dün kaç TL ile satışa başlamıştı? Detay sayfamız üzerinden tüm istatistiklere ulaşabilirsiniz.
Aslında Amerika ülkesindeki normal fiyat 750-800 dolar civarı. Yıllarca en üst amiral gemilerini bu fiyatlara sattı adamlar. 2017 yılları civarında 6 bin tlye en üst sürüm telefonu çıkıyor İphone'un diye laf ediyorduk , Tofaş Şahin mi alsak İphone mu alsak diye düşünüyorduk.
Şimdi 700 dolarlık telefon Türkiyede 10.000 tlden başlıyor. Dolar = 8.40 700 dolar = 5880 tl Niye fiyat 10.000 tl ; Akp hükümetinin vergi adı altındaki vatandaşın cebindeki paraya göz dikmesinden dolayı Akp 2023 de gitmezse de yakında 20.000 tl'nin altına iphone göremeyeceğiz
Bu cuma Poco f3 5G aldım. 5145tl ye içinde hız aşırtılmış işlemci snapdragon 870 adreno 650 var işlemci gücü 3,2 ghz en güçlü oyunları ful grafikte son ayarlarda oynatıyor telefon en güçlü iPhone 12 serisinden bile çok daha güçlü sizce değermi vergilerle beraber 20-25000tl vermeye
Akıllı Telefon Alışverişi konusunda 333 cevap paylaştı.
Şu sızdırıldı lafına da ayar oluyorum. Sanki devlet sırrı. 15 senedir aynı reklam taktiği. Hiç değişmedi.
Fiyatlara gelince X serisine kadar bütün hepsini aldim. En son iPhone X almıştım. Sonrasında kızıma verdim ve bir daha da iPhone almadım. İmkanım var ama asla o parayı bir telefona vermem. Huawei ve Oppo daha kötü bir telefon değil. Resmen ısırılmış elmaya deli gibi para ödüyoruz. Etiket olsun diye harcama yapmam ben.
Onyargılı derken sevmiyormuydunuz 7 Plus ne farkı var benziyor ama mesela onu niye almadınız direk full ekran alsaydın x serileri kötümü 11 gibi xr x xs xs max 11 pro 11 pro max zaten 11 pro ve 11 pro max dan sonra bozuldu 12 mini 12 12 pro 11 pro gibi 3 kamera 12 pro max 11 pro max gibi sadece iphone ilk ufak 5 den sonra çıkan 5 se full ekran sonra 13 mini çapraz kamera 12 nin çapraz kamera şekli 13 de öyle 13 pro 13 pro max 12 pro max gibi aynı değmez o kadar vermeye
İphone 6s kullanıyorum, belki 11 alırım. Onu da telefonum ne zaman bozulursa o zaman... İphone serisinden vazgeçmem ama ihtiyacım olmadan bir yenisine de para harcamam.
Akıllı Telefon Alışverişi konusunda 478 cevap paylaştı.
Abi bunlara n'olmuş böyle kudurmuşlar resmen. Kaç sene arayla yeni telefon çıkartıyorlardı şimdi sene dolmadan tak diğer telefonu çıkartıyorlar. Ne bu yarış, kime bu haller?
Böbreğimi rahatsızlığım olmasaydı verirdim dermişim. Yok ya ben o kadar para vermeye acırım. İphone 6 s kullanan biriyim. Bunlaaa bişi aşaarrr :) İsteyen varsa buyursun 2 böbreğini birden versin alsın.
6s o seri de en iyisi bende 7 di vardı sürekli ses sorunu çıkarıyordu 5 sene olmuştu alalı 11 aldım oda 5 sene gider saat tablet hepsi birbirine bağlı apple sistem sattırıyor yoksa bana kalsa huawe ve oppa aştı
Artık her sene sadece biraz hafız arttırıp biraz kamera çözünürlüğü arttırılıyor yalandan da iki çerez özellik koyuyorlar ve fiyatını %50 daha zamlı olarak piyasaya sürüyorlar. sahsen o paralari vermem veremem
Çılgınlık tek kelimeyle. Ben 1900lira verdim de elim titredi. 1600 dolar Bi telefona verilir mi kardeşim. Yazık, haram günah. Komşun açmı yok mu bilmezken, 1600 doları telefona vermek kimsenin Hele ki Müslümanım diyen insanın hiç hakkı değildir
Telefon takıntım yoktur şimdiye kadar ikinci akıllı telefonum var hiç meraklı değilim o paraları o telefonlara verecek kadar s**** değilim kendi şahsıma
Üst versiyonlar çıkınca eskilerden verim alamıyorsun. 4 almıştım bi heves. 4s çıkınca çalışmamıştı. Çıkarıcam sandıktan aklıma geldi. Böyle sorun yaşayınca almadım daha da. Yenileri bilmiyorum.
Yani her sene telefonu çıkarmak ne demek ya. Sezon açar gibi sezonluk elbise kıyafet çıkarır gibi. Buna bir kısıtlama gelmesi lazım bu iş ticareti değil
Anladık kaliteli bir marka da, hangi akıl bir telefona o kadar para verir anlamıyorum. Çok zengin olsam ancak veririm o parayı ama onun haricinde vermem.
Birim para olarak düşününce dolar kazananlara göre normal. Bize gelirken ona vergi buna vergi şuna vergi derken bilmiyorum artık 20bin mı olur 30 bin mi
Eşimde X vardı büyük diyordum , 11 aldım daha büyük bunları hiç düşünemiyorum 12 yine nominal boyutta ama telefonda ideal boy aşılmamalı cebe sığmıyor çantaya hiç sığmıcak😬
ıphone 7 ve ıphone 8 plus en iyi telefondu sonraki seriler birkaç özellik eklenmesi ve para tuzağına döndü valla artık piyasada daya uygun ve özellik olarak daha iyi teller var :)
Kesinlikle haklısınız özentilik yani ben iyi bir telefon olsun istedim virüs kapmak çok zor en çok buna önem verdiğim için ve pil sağlığına uzun Ömürlü olmasına önem verdiğim için bunu aldım çokta seviyorum
vaşa xiaomi oppo yeni serilerinde de virüs vs kapmak zor pil ömrü kamerasi vs uzun gidiyor artık seçenek çok çoğaldı oneplus son serisi vs adamlar yapmışş
Normal samsung a serisinden alırım iphone benlik değil Android den farklı redmi de pek tercihim değil xiomie huwaie de var aklımda ama samsung alacam yine
@MyAşk yurt dışındaki fiyatları görüp türkiyede mislinin misliyle satılmasına mı yanayım bide alamadığıma mı he telefon altı üstü en iyisini alamasamda olur ama koyuyor yani ya biz neyiz abi ben milyoner miyim haberim mi yok bu fiyatlar ne ya
olay gavur malı almak değil madem gavur malı almama takıntın varsa venüsün içindeki bir çok ürün yurt dışı kaynaklı yapılıyor sadece kalitesi düşük ayrıca kullandığın tekstil ürünleri ayakkabın hatta evde kullandığın bir çok teknolojik ürün hepsi GAVUR malı
@MyAşk alternatifim yok çünkü amerikada telefon ile araba aynı fiyat paranın bir değeri yok bizde 100.000₺ nin altında ki arabalar hurda elimde 15.000₺ var nabıcam telefon almaktan başka çarem yok
@Deliyimbendeliyim açıkcası kazanca bağlı ama alabilme imkanı olana lafım yok. Asıl mesele alacak durumu olanın "acım" diye ağlaması. Yoksa keşke imkan olsa da alsak. Benim iş yok şu an
maaş 3 bin ama elimde 3 bin kalıyor sanki sen örneğin 4 bin maaş alıyorsun harcamaların var mecburi bnları çıkartınca elinde maksimum bin kalıyor ki bende bu rakamda kalmıcak biliyosun bunu bana gelmiş 3 bin diyorsun ya
örnek verdim merak etmiyorum maaşını 7000 alabiliyosun ondan demek ki rahatsın bu konuda anladım derdini ben sorun yaşamıyorsam kimse yaşamıyordur kafası sendeki
Akıllı Telefon Alışverişi konusunda 1,1b cevap paylaştı.
Hepsi çok pahalı, bütçem 3 bin TL sınırında Samsung telefonuna yetiyor. Yakında alacağım.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Senesi dolmadan yeni telefon çıkıyor. Hiç almadım almam da. Telefona o kadar para vermek mantıksız. Orta halli beni idare edebilecek bir telefon bana yeter.
Aslında fiyatlar gayet normal. Amerika'daki bir işçi 2850 dolar maaş alıyor mesela. 2850 dolar alan biri için 1600 dolara telefon almak hiç de zor değil. Bunu yıllarca kullanabilir sonuçta.