Bence artık iPhone'dan başka telefonun ön kamerasının iyi olduğunu düşünmüyorum. Huawei çok seviyorum ama yeni telefonlarının ön kamerasını hiç beğenmedim. Yeni model yükseldikçe neden özellikler kötü oluyor anlamış değilim. Meselâ P30 Lite ve P40 Lite'ın kameralarını inceledim, P9 Lite kadar güzel değil. Cidden anlamadım neden böyle yaptıklarını. Diğer telefonları da önermem şahsen. Onları da inceledim, sadece Oppo'nun bir modelini beğenmiştim onu da unuttum hangi model olduğunu.