- "Tünele giriyorum ! Çekmiyor ! Çıkınca konuşalım" Deneyimini yaşadınız mı?


Karşıdakinin çenesi çok düşük ve gereksiz muhabbet var ise telefon arka kapak açık tutuyordum parmak batarya üzerinde bırakınca telefon şarjı bitmiş gibi kapanıyordu. 20 dakika kapalı tutuyordum sorunca şarjım bitti diyordum oda niye hep benle konuşurken bitiyor derdi.
Firlama bi erkek kardesim var arada abla tunele girdim cekmiyo demeye kalmadan telefon şak diye kapanirdi. Bi gun yanimda kiz arkadasiyla konusurken kiza ayni seyi soyledi. Bi taraftan da telefonu agzindan uzaklastiriyodu ki gerçekçi olsun. O zaman anladim banada ayni şeyi yaptığını.
😂😂😂😂😂
Hahah haketmiş😂😂😂
Cevap
11Cevap
Yok ben kapi çalıyor diyorum zile kendim basıyorum kapi caldi sonra konuşalım yoksa görüşmenin sonunda ben ruh sinir hastalıkları hastanesine giderim jdjdjsnzn
Her gün tünellere giriyorum
Sabah erken çıkıyorum arabamla müşterilerime gidiyorum yollarda hep tünel var sürekli o durumu yaşıyorum
Bana öyle birşey yaşatacak olanın gözlerini oyarım.
Bizim buralarda tünel çok olduğu için söylemeye gerek yok, anlıyorlar zaten.
O tünelden çıkama 😊çıkarsan da şayet beni arama 😂
ben gerckten tunele girdim ve harbiden cekmiyomus ya inandiramadim bu arada
Ne dedin 🙉seyy tunele giriyorum çıkınca ariycam seni 👋
ya telle konusyodum ama tunele girdigimi onuttum snra ses kesik kesik geldi dedim tunele giriyom flan snra kapandi zaten ana dedim bi atasozu gercek oldu 🤣
Buna odunluk diyorum ben 😂bu saygısızlığı yapmam yapılmasını da istemem 👍
yahu gerckten tunele girdim sucum ne burda benim
vallaha izzmir sbauncu tuneli hemde 5 km bitmiyoda
Neyse ya tamam 😊keremcan2021 in tunelde konuşamadığı arkadaşım bak cidden konuşamamış diyip seni de kurtarmaya çalıştım 🙏
cook tesekkur edeim ilk defa beni savunan biri oldu kralicesin ya saol
Estagfurullah 🙏
bide takip edersen mutlu olurum 🙏🙏👍
Evet mükemmel di yaşadım
Eskiden telefonlar çekmezdi tünelde çok yaşadım
Evet mükemmel bir deneyimdi🙈😂
Hayır.
No yaşamadım
Metroda oluyor bu durum bende de
yaşamam da yaşatmam da
Yaşattım.
Artık tünellerde de çekiyor bahanemiz kalmadı :,)
Hayır
Yaşamadım
Hayir arayan yokki
Yaşamadım
Çok yaşadım🤦🏻♀️
Yasadım abimde 😄😄
Abin ne alaka
Sende çok şey istiyondur kesin
Evet bı kaç kez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?