- Sosyal Medyadan sıkıldığınızda telefonu elinizden bırakıp "Ege'de bir sahil kasabasına" yerleşmeyi düşünür müydünüz?


Sosyal medyadan sıkılınca, yine telefondan farklı bir mecraya geçiyoruz. Oyun oynuyoruz, haber okuyoruz, alışveriş sitelerinde geziyoruz. İnternet özellikle bu dönemde, kendisine bağımlı olanların sayısını arttırdı. Böyle olunca da ne Ege’de bir sahil kasabası, ne de arkadaşlarla karavan yolculuğu gibi hayaller eskiye nazaran pek kurulmuyor diye düşünüyorum. Hayal elbette kuruluyor, kuruluyor ama şimdiki gençler; “Nasıl fenomen olurum, kısa yoldan köşeyi nasıl dönerim” diye hayal kuruyorlar. Keşke hayallerimiz, şu ekranlardan bağımsız bir olsa; soyut olanla değil de somut olanlarla ilgili olsa...
Soruyu okuyunca aklıma şu espri geldi
Evi arabayı satıp sahil kasabasına yerleşmek istiyorum tabi bunun için önce bir ev ve bir araba almalıyım ksksuwjjs öyle işte maddiyat varsa neden olmasin
Cevap
11Cevap
Zengin işi o işler. Ben Hakkari veya Agri nin küçük bir köyüne yerleşip hayvancilik yapmak isterdim.
Tam bana gore herseyi birak sat yerles diyor bi aklim diger aklim her sey burda nasil yaparsin diyor
Datçaya yerleşmeyi çok istiyorum. Oraya 1999'da gitmek nasip olmuştu. Denizi çok güzeldi.
Herkesin hayali bu degil mi :)
Ancak yüzde kacimiz basariyor acaba merak ediyorum
Haha zaten Eğedeyim
Telefonu oradada elden bırakmkyorum işler bırakmıyor peşimi.
Para mi var😑 fakirin tek eğlenece kaynagi internet telefon bir de tv dir. Onu da esirgemeyin bizden ya😑
Emekli olursam evet oda artık mezarda gibi görünüyor
Arada düşünüyorum ama olmayacağınıda biliyorum
Ege istediğim bölge değil
Evet bu aralar düşünüyorum
Akdeniz Kaş olsa🥺😂
Bazen evet :D
Evet ya
Zaten bunu düşünüyorum 👍
Kesinlikle ben deeee
Evet
Bazen düşünüyorum
Rocktürkü , hayır
Neden ege kardeş
Ya evet
Para yok olsaydi
Ne güzel olurdu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?