- Beni görüntülü ara ! Konum paylaş gibi şeyler yapar mısın?


Valla biz erkek arkadaşımla ayrı şehirlerdeyiz konum atmak değil de, 24 saat ikimizin de konumunu gösteren bir program kullanıyoruz. Programı da onun talebiyle kullanmaya başlamıştık çünkü ben taksi falan çok kullanıyorum o da korkuyo öyle taksidir minibüstür ama ben de onun konumunu dilediğim zaman görüyorum sonuçta başka sehirlerdeyiz benim de içim rahat oluyor böylece nereye gitti napti biliyorum görüyorum o yüzden aramıyorum nerdesin diye darlamıyorum çünkü görüyorum 😊 ve ikimiz de bundan rahatsız değiliz çünkü ikimiz de saklayacak ya da gocunacak gizli bişey yapmıyoruz istediği zaman girip bakar konumuma ben de onun konumuna.
Hastalıklı bir ilişki gibi geldi baya normalleştirmişsiniz bunu açıkçası
Hiç de hastalıklı değil aksine güvenli bir ilişki. Kafada kurmaktan iyidir sonuçta ikimiz de bu durumdan rahatsız değiliz. Birbirimizin iyi ve güvende olduğunu biliyoruz. Tabi ki adım adım hafiye gibi izlemiyoruz birbirimizi. Ben onu arayıp arayıp ulaşamazsam kafamda senaryo kurmuyorum giriyorum bakıyorum evde muhtemelen Uyuyo ya da teli şarjda diyorum ısrarla aramıyorum. Ya da ben yolda takside falansam o da sürekli beni arayıp kontrol etmek zorunda kalmiyo başıma bişey gelse nerde olacağımı biliyor çünkü. Günümüzde kadın olmak ne demek? Kolay mı?
Gayette hastalıklı, gördüğüm için kafamda kurmuyorum diyorsun güvenmeyi bilseydin bu uygulamaya gerek kalmazdı kafa da kuracak bir şey yok o uygulamanın gösterdiği sadece konum birincisi konum değiştirilebilir 3. parti yazılımla, ikincisi konum görüyorsun sadece ne yaptığını kimle olduğunu değil yani anlamıyorum sizi bu haftalık değil de ne
Uygulama üzerinden görüyorum kafam rahat diyorsan yapma istedikten sonra konum evde gözükür her işimi evde hallederim bu kişinin kendisi ile bitecek bir şey yaşınız 30 sanırım bunlar gayette güvensizlikten kaynaklanan başvurulan yollar, eğer güveniyorsan uygulamayı kaldırın öyle ilişkiye devam edin o ilişkiye devam edenilirseniz gelin benim yüzüme tükürün çünkü eksik hissedeceksiniz göremeyeceksiniz mesajına cevap vermediğinde grrileceksin ne yapıyor ne ediyor diye
Tam olarak beynin aliyo mu bilmiyorum ama aramızda 700 km var 😊 uzun süre haber almasam kaza mı yaptı başına bişey mi geldi diye korkarım ben. O da benim için korkar. Az önce de dediğim gibi hastalıklı gibi sürekli adım adım izlemek için kullanmıyoruz. Ulasamadigimizda ya da ben tanımadığım bir araçta yoldayken kullanıyoruz. Ayrıca ikimiz de senin bahsettiğin gibi böyle küçük işlerle konumu yanıltacak yaşları falan çoktan geçtik bizimki tamamen tedbir amaçlı. Ancak görüyorum ki sana hiç bir kız güvenmemeli çünkü asıl hastalıklı olan sensin 😊
Ve yine söylüyorum ki ikimiz de programın telefonumuzda olmasindan rahatsız değiliz ÇÜNKÜ GOCUNACAK YA DA SAKLAYACAK BİRŞEYİMİZ YOK! Asıl bunu paylaşmaktan çekinen kişiye güvenilmez çünkü bi boklar vardır ki sen bana güvenmiyo musun muhabbetine girerler. Bizim için problem yok kapiş?
Teyze konu bana nasıl geldi bir anda anlayamadım ama benimde 2 yıllık düzenli ilişkim var uzak mesafe ilişkisi ben yine diyorum gerek yok böylr şeyler güvenilmek sevilmekten daha büyük bir iltifattır. Ve evet her hareketimi zaten Allah görüyor ben bunu kulunun da izleyip görmesini istemem. İçte olan Allah korkusu yeter de artar yapan her yerde yapar yine diyorum anlamamakta çok ısrarsıcın artık bana saldırıyorsun fakat hala hastalıklı bir ilişki içinde olduğunu kabul etmiyorsun. Belki alışmışts olabilirsiniz bir şey diyemem ama genel anlamda sağlıklı değil böyle anlaşıyorsanız böyle anlaşın bir şey diyemem ama genel olarak bu olay bana hiç doğru gelmiyor, mutluluklar kalın sağlıcakla
Öncelikle teyze senin sevgili anneciğindir 😊 son olarak da herkes nasıl mutluysa ilişkisini öyle yaşasın. Kimse doktor değil teşhis koymak da kimsenin haddine değil HASTALIKLI falan. Herkes duygusunu da sevgisini de ilgisini de ilişkisini de milletle aynı standartlara uygun yasamak zorunda değil. Senin 6 gördüğünü benim açımdan bakınca 9 görüyorum ben belki? Ne sen haksızsın ne de ben belki? Ama insanin ilişkisi kırmızı çizgisidir. Hele de çok seviyor ve çok çabalıyorsa o iki insan birbiri için. Sen kalkıp o kırmızı çizgiden içeri haddin olmayan teşhislerle dalarsan sonu pek hayırlı olmaz senin için. Ayrıca tekrar ediyorum kimsenin kimseyi hafiye gibi adım adım takip ettiği yok. Gerekli ve acil durumlarda kullanılan güvenlik amaclı bir uygulama. Öyle olmasa bile seni hiiiiiiççç enterese etmez 😊
Teyze sen ne de olsa kabul etmeyeceksin ben zaten yine konuyu bağladım ama farklı lanse ettin sen birbirinizi takip ediyoruz böyle rahatlıyoruz gibi bende güvenin çok önemli olduğunu söyledim, saldırmadan da konuşabilirsin ama her neyse, ağla
Ayrıca anneyi babayı karıştırma sen teyzesin teyzeliğini bil hadsizlik yapma, hasta olmuşsunuz güvensizlikten evlenince de yapın bunu yürür o ilişki 😂
Annen olan teyze seni maalesef eğitememiş 😊 onca cümle kuruldu olduğu yerde sayıyor küçük beynin 😊 anasının eğitemediğine ben nefes tüketemem. Bak işine 😊
Biz çok mutluyuz biliyo musun 🧿 çatlaaaaaa 😂😂😂
24 saat psikopat gibi sevgilimi takip edeceğime küçük beyinli olmayı yeğlerim teyze, bence de sonuçta beni de sevgiliniz gibi eğitip kontrol edemezsiniz bir uygulama ile JWMSŞAÖSSLSMSKSMSKSSLZLZZZZ
Ahahahahhahaa maşallah size abla şaka bir yana ben takılıyorum Allah mutluluğunuzu daim etsin hepsi birer gıcık etmeydi
Nazar değmesin inşallah size, uzak mesafe ilişkisi zordur bilirim, ağlarsın yanında olmak ister olamaz, sarılmak istersin yanında olmak ister olamaz buluşup kavuştuğunuz da 1 saatin içine neyi sığdıracağını şaşırırsın.. Bilirim hatta seni en iyi ben anlarım abla şaka yapıyorum bakma bana
Hiç gıcık olmadım herkes kendi ilişkisine baksın, kim nasıl mutluysa nasıl yürütüyorsa öyle yürütsün kimseyi ilgilendirmez ki bu? Ben kimsenin ilişki tarzına burnumu sokmam çünkü kişisel alandır. Kimsenin de benim kişisel alanıma saldırmasına musade etmem. Bu yani. Sana gıcık olduğum için değil alanıma saldırdığın için kızdım. Banane yoksa sen nasıl istersen öyle yaşa beni zerre kadar enterese etmez.
Abla şaka yapmıştım be niye kırıyorsun
Biz birbirimiz için endişeleniyoruz sadece. Benim bir rahatsızlığım var. Atak geçirebiliyorum bu rahatsızlık yüzünden. O da yolda orda burda başıma gelir diye korkuyor. O da cok deli araba kullanır ve butun gun araba kullanıyor. Uzun süre haber alamazsam merak edebiliyorum başına bi iş mi geldi diye. Bizim uygulama kullanmamız tamamen tedbir amaçlı. Bunu belirtmeye çalıştım.
Abla ben anladım zaten şaka yaptığımı şuradan anlayabilirsin bir ara bizde kullanıyorduk biraz seri araç kullandığım için
Uygulama hıza kadar gösteriyor bu arada geçmiş olsun abla Allah şifanı versin
Teşekkür ederim. Maalesef ömürlük bi rahatsızlık. Hız iyi bişey değil. Insanın yüreği ağzına geliyor başına bişey gelecek diye.
Abla özel dedikleri yerden yazar mısın seninle konuşmak isterim sende istersen ben bilmiyorum mesaj atmayı
Mesaj için ikimizin de seviyesi yeterli değil ama 😊
Tüh be ne seviyesiz insanlar çıktık be abla hahahhaahhaha
😂😂😂😂
İş saatleri sabit oluyor nöbeti oldugu günler ben sormadan günlük muhabbette söylüyor onun dışında sosyal çevresini uzun zamandır bildiğim ve çevresindeki insanlarla tanıştığım için güvenip öyle şeylere hiç ihtiyaç duymadım ve bunun yanında farklı şehirlerde yaşıyoruz ve bana verdiği farklı bi güven var tabi ilişkimizin ilk zamanlarında yaklaşık 1 sene ne kadar tanısam da içimde şüphe oldu ufak ufak ama ona bu yansımadan takibi sağlamayı başardım geri kalan 2 senemde hiç şüphe duymadım gittiği yeri nereyi diyosa oraya gittiğini biliyorum eminim konum da istemedim görüntülü arama fotoğraf isteme gereksinimi hiç duymadım
+ birde deyim yerindeyse eski kafalı biri diyebilirim yani karşı cinsine karşı çok çekingen kendim bunu görüyorum ve annesinin anlatımları yanında çevremdeki kuzen vb tanışmalarında da bizzat gördüm ve bu uzak durmanın ciddiyetle davranmasının iyi görüşlerini çevremdeki insanlardan sürekli duyuyorum
Konum atmak buluşulacak yer bilinmiyorsa istenir.
Görüntülü konuşmak da seni özledim demektir.
Diğer türlü kontrol amaçlı (ki yazması bile üzücü) aramak veya konum istenmesi kişiyi ve karşısındakini küçük düşürmekten başka bir işe yaramaz. Güvenmiyorsan ayrıl demi ne bu işlere kalkışıyorsun..
Merhaba,
Şöyle olabilir. Özlemişimdir görüntülü aramak istediğimi söylerim müsaitse konuşuruz.
Konum da şu şekilde olabilir, bir yerdedir ve ben bu yeri tanımıyor olabilirim. Konum atmasını isterim böylelikle bulabiliriz birbirimizi. Kıskançlık ve kontrolcülük bence pek ilişkiye değer katan davranış biçimleri değil.
Işıkla kal
Cevap
22Cevap
Burda herkes bilmem kıskançlığa gelemem, güven problemi falan demişler ama benim için sorun değil hep konuşa biliriz, hep konum atarız ☺️☺️ Biraz rahat olun bence böyle agresif değil
Istemem. O denli güvenemediğimi hissedersem bitiririm zaten. Ömür boyu yürek ağızda gezilmez
Görüntülü ara derim ama gittiği yerde değil özlediğim için derim görmek istediğim için
Evet müsaitsen beni görüntülü ara yüzüne bakmayı özledim derim. Bu kadar kasmamak gerekiyor. Her şey insanı sorgulamak için değil. Bu kadarı yapmak veya yapmamak anlamsızlaştırır.
Vardı böyle bir ilişkim. 😑 Kapıyı açip ayakkabıları gösterdiğim bile oldu. Nedenmis peki. Telefomu 3. Calısta açmışım. Bide aynı evde yasıyorduk yani 😏
Gerçekten iyi katlanmış sın böyle birini
Tam 19 ay..
Gerçekten çok sabırlıyım missin.. Bana da tam bunun tersi denk gelmişti
Zor gercekten..
Kendine güveni olmayan insanlar böyle yapıyor Herkesi kendi gibi sanıyor
Olabilir. Yani bir sorun olmasa böyle olmazdı. Hastalik derecesi. Üzücü gercekten
Şu anda Var mı öyle bir sorunun nasıl gidiyor
Çok sükür bitti. Hala seviyorum gerçi. Ama ruh sağlığım icin bitmesi gerekiyordu.
Boş ver böyle hırslar olduğu insanlarla Uğraşılmaz ileride daha büyük sorunlara yolacar... ettim
Kesinlikle oyle.
Yazarsan sevinirim
Gerek duymam karşılıklı güven önemli. Bu güveni bana veremiyorsa zaten ilişki yürümez
Görüntülü görüşmek istediğim zaman söylerim ama bu onu konttol etmek amacıyla değil daha çok yüzünü gormek için v konum falan istemem. Bir ilişkide guven yoksa bence o ilişki tam olmamıştır.
Hiç böyle taleplerim olmadı olamaz da...
Hele konum paylaşmak
İsterse kendi zaten bulunduğu yerden resim gönderir, özlerse görüntülü arar..
Aksi takdirde bu güvensizlik demektir
Her zaman değil ama şüphelendiğim bir şey varsa teyit etmek için yaparım. Herkes güvenmiyorsan ayrıl bilmem ne diyor ama asılsız bir şüphe için insan terk edilmez çok saçma bir şey bu.
Hayatımda olan kişi bana konumunu paylaş benimle veya görüntülü arayacağım derse
Yani kontrol amaçlı
Kesinlikle o an hayatımda olan kişiyle yollarımızın ayrılması demektir.
Hayatımdaki kişiyi bu konuda sıkmamaya dikkat etmişimdir. Özlediğim zamanlarda elbette görüntülü aramasını isteyebilirim ama bu konuda çok fazla baskı yapılmaması gerektiğini düşünüyorum.
ona güvenemedgm icn degil yüzünü görebilmek icin görüntülü konuşalm derim konumda istemem nerde oldugunu mrk ediyorsam bunu ona sorarim ztn güven ve sadakat önemli:))
Niye istiyim ki karsimdakine güveniyorum. Sadece çok özlemişsem görmek için görüntülü açalım mı diye sorarım
Görüntülü ararim ama samimiden öte oldugum arkadaslarima ama konum nooo
Görüntülü aramak ve aranmaktan nefret ederim, onun dışında konum paylaşmakta sıkıntı yok.
Ona olan güvenimi sarsacak bir şey yapmadığı sürece söylemem tabi ki.
Emir vererek söylemem. Beni görüntülü arasana derim en fazla.
Görüntülü ararım da..
Özlediğim için , kontrol için değil.
Hayir tabiki hem goruntlu aramak hic sevmiyorum zaten
Evet. Konum paylaş demem belki ama evet onu görmek isterim
Evet naptığını bilmek ve benle vakit geçirmesni isterm
Hayatta ya . Kiskanclik yapmak kadar saçma şey görmedim
Pek adetim olan söylemler değil. Mecburiyet karşısında olabilir
İstemem bu tür şeyler. Güvenmiyorsam o ilişkiyi sürdürmem.
Telefonlari, bir anda modern taslamara donusturen bir eylem. Bunun bir adim ilerisi, anlik konumu benimle paylas demektir. Yapmadim, bana yapilmasina da izin vermem. Kendisine saygisi olan kimse buna izin vermez. Guven yoksa, ayrilmak en mantiklisi.
Kesinlikle.
Evin tüm odalarına kadar geziyor benimle kamera karşısında. Buzdolabıni actirdigi zaman bile olmuştu
Arakadşımın bilgisayarı bozulmuştu o zaman beni görüntülü ara demiştim ısrarla. Yoksa kırk yılda bir bunu yaparım...
Görüntülü konuşuruz ama emir vererek değil konuma gelince tek yaşadığım için açık :)
Sizden netten ek gelir niyetine kazanma tiyolu benceler bekliyoruz👍👍
Hiç yapmadım yapmam da. Karşındaki kişiye asla güvenmediğini söylemekle eşdeğer. Güvenmediğin kişinin de hayatında yeri nedir ki? Mantıksız geliyor bana, yapılmamalı bence
Hayır şüphelenirsem belki
Asla söylemem. Çünki hayatında olmam sürekli onu rahatsız etmem serbest bırakmamam anlamına gelmiyor.
Hayır asla istemem böyle bir şey
Hayır kesinlikle söylemedim, söylemem de. Hayatımdaki kişi konumunu almışsa güven duyarım ve kesinlikle sorgulamam, kendime bir saygım var neticede
Darlamanın alemi yok :/
Söylerim sonuçta eğer sevgilim olarak hayatımdaysan benden gizlisi dalışı olmamalı
Karşındakine Güven eksikliği hissediyorsam aç derim
Yok yapmadım öyle şeyler.
Demem güven yoksa zaten bu tarz şeyler olur
görüntülü ara derim ama konuma gerek yok bea
Eskiden yaptığım oluyordu..
asla. o kadarcık bile güven yoksa ayrılırım zaten
Yapmam
Güvensizlik varsa yaparım
ayy bu hangi seviye?
Guven yoksa bende yokum
Nefret ediyorum görüntülü aramalardan
Şüphe kıskançlık güvensizlik ne dersen de
şu an söylemem ama ileride belki söylerim
Hayır rahatsız edici bir şey
Yok hiç yapmadım öyle bir şey.
Kıskançlık için soruluyorsa hayır yapmam
Ben yapıyorum 🤷🏻♀️
He yapıyom
Yapmam
umrum olmaz
Yapmam yapilmasinida istemem cok sacma
Hayir, oyle birsey yapmakta guvensizliktir…
İlk defa sevgilime dedim.
Ama ara demem
Yok nadir
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?