Monitörün veya televizyon, hangisi göze daha zararlı?

Hi people. Bilgisayarımda monitör yerine 24 ekran televizyon kullanıyorum arçelik marka. Monitör ile karşılaştırdığımda çok büyük derecede fark var. TV'de yazılar daha zor okunuyor, kırık gösteriyor ama monitör öyle değil. Benim sorum monitör'mü daha zararlı göz için yoksa tv'mi? Belki monitör yakından kullanıma uygun olarak üretilmiştir. Cevaplayabilirseniz bahtiyar olurum
Monitörün veya televizyon, hangisi göze daha zararlı?
Cevapla