- Teknoloji bağımlılığının arttığı insanların yalnızlaştığı ve birbirinden uzaklaştığı şu dönemi Telefonun Mucidi "Graham Bell" görseydi ! Acaba yine de TELEFONU İCAT EDER MİYDİ?


Elbette bir icadın veya yeniliğin, olumlu olumsuz tarafları geniş kitleye hitap ettiği olucak. Bunun önüne geçmek mümkün değil. Tarafımca bu yeniliğin olumlu yönlerinin hangi yönde olduğudur.. (ör. Sağlık)
Ciao🦇
Mutlaka bir şekilde icat olurdu bence. Bağımlılık insanla alakalı bilinçli biri bu konuda özen gösterir diye düşünüyorum. Tabi kimse bile isteye olmuyor lakin en azından dikkat edilebilir.
Cevap
14Cevap
Niye etmesin tamam bağımlılıkların zararı var fakat bununla birlikte insanlığa ettiği hizmeti ve sayısız kolaylığı çöpe atamayız. Herkes bir telefon uzağımızda. Çağ atlatan bir icat kanımca.
Bence icat ettiğim güne lanet olsun derdi :D
Çünkü buluşmalarda bile ellerden düşmüyor. Sanki herkes telefonla doğmuş gibi.
O etmese başkası edecekti, diye düşünüyorum,, evet ederdi , teknolojinin önüne gecilemez
10 katı pahalıya satardı hatta
Ederdi tabi cok para alirdi birde 😆
Graham bell 🤣 ağlardı ağlardı
Bazı şeyler olacağına varır geleceği göremeyeceğine göre ederdi
Ederdi vazgecmezdi çünkü bilim adamlari hiç vazgeçmez
Bell konuşmak için icat etti şimdikilerin amacı konuşmak değil sörf yapmak
Ben olsaydım icat etmezdim çünkü zina ve fuhuş arttı.
Bana ne mk ben icadıma bakarım
Eder, Hatta kripto parasını çıkarırdı
Graham icat etmedi. Sadece patentini aldı.
Kesin ederdi
Ederdi hatta kiz tavlardi
Ederdi
Etmezdi gider uyurdu
Etmezdi bencr
Ederdi neden etmesin
Evet
Etmezdi
Etmezdi.
İntihar ederdi
bence ederdi
kullanmazdi
Bulurdu bence
Ederdi ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?