Hangi mesaja ayar olursunuz? Hangi mesajı alınca telefonu fırlatmak istiyorsunuz? 


Site içinde biri merhaba diye mesaj atıyor ona geri dönüş yapıyorum sonraki mesaj: tanışalım mı? Neden? Niye soruyorsun bu soruyu dirket tanıt kendini işte...
Cevap
11Cevap
Her gün illla ki reklam mesajı geliyor artık gına geldi gerçekten.
"Arkadaşlar, ödev sisteme yüklenmiş, girip bakabilirsiniz.." mesajından bıktım 😌
Saçma sapan bahis, indirimli internet, bilmem ne kampanyası. Her ay 3-4 kez geliyor.
Merit Royal smsleri engelliyorum başka numaradan yine geliyor en az on numara engelledim bezdirdiler
eski sevgilimle hala arkadaş ortamımız aynı olduğu için görüşüyoruz o da her bulduğu fırsatta mesaj atıyor ondan gelen her mesaj bezdirici 🤦♀️🤦♀️
Ben seni önemsemiyorum, ben sana değer vermiyorum cümlelerine sinir oluyorum
Borçlarımdan dolayı gelen icra takip mesajları filan..
Ok.. Yazanlardan nefret ederim
Randevu almak için yazan müşteriler bezdiriyor 🙄
Unuttun bizi hayırsız.
Ders ders ders sınavlar sistemler hayattan bezdim
oyundan ggelen mesajlar
Ziraat bank kredi başvurusu
Dersler ile ilgili shdhxdhd
Tayipten geliyor arada sövüyorum
Kampanya mesajları
Banka mesajları
hi
fff?
almadım daha
Para var mı?
Firmalardan gelen reklam mesajları
Seni seviyorum
Tehdit mesajları
Bir şey sorucam
İndirim mesajları
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?