Benim hala telefonun otomatik duvar kağıdı var. Sizde durum nedir? İsteyen direkt resmi isteyen ne olduğunu söylesin :) 


Ana ekranda ben varım onu koymayayım. Kilit ekranı sayılır mı?
Bunu yuklemıssın mecbur kabul edecez :D
Nev aşkım her yerde😂
şu an Bu Telefonumun ana ekran duvar kağıdı ve kilit ekranı duvar kağıdı 😊 Bilmeyenlere Söyleyim Samsung Galaxy Note 10 Duvar kağıdıymjs bu öyle öğrendim Bende çok beğendiğim için Kendi telefonuma duvar kağıdı yaptım 😊 Ekran görüntüsü önce aldım


Ana ekranda bu var işte hiç sevmiyorum ama değiştiremiyomda öyle kaldı yani bir insan bunu neden duvar kağıdı yapar ki?
İlginç gerçekten :)
Skvcjoslchsjcz

Müzik dinliyordum kilit ekranında bu var ana ekran de yeğenim resmi var
Cevap
22Cevap

Kendi çekimim annemin memleketi Dağküplü Köyü manzarası. Eskişehir'in Sarıcakaya ilçesine bağlı. Evime 40 km mesafede. Bu aralar çok özlüyorum. Kısıtlamalardan dolayı köye 8 aydır hasretim. 😭
Doğa ha
sen cektın sanırım bunu :)
Mangal yapılıyorsa yakardık bir mangal
O kadar doğallık beni çirkin yapmaz mı djf
Hahaha doğallığı seviyorsan olur
Herkes bana bayılıyor şükürler olsun yarabbim djjd
Hahaha kıskanma yabani
Çok iyi :)

Biyroon
Uygulamalar falan gayet iyi duruyor :D Sevdim.

Bu var
Çok kaliteli :)

:) bu var
Hoş ama klasik biraz di mi dsf
Bana göre değil

Çok hoşuma giden bir duvar kağıdı...
evet guzel duruyor :)
KS kapağıyla aynı, an itibariyle birtakım obsesyonlarım gün yüzüne çıktı.
gökyüzü doğa koyarım hep ya da bebiş kuzenimin ifşamsııı resimleri
bebis hos olur :D

Beyleee 😅
Mmm nefis yemek tarifleri 😋😏

SCP 990 : Rüya Adam. Nesne Sınıfı: Güvenli.
Daha detaylı bilgi için SCP Vakfı sitesine bakabilirsiniz.
Telefonun kendi duvar kağıdını kullanıyorum yetiyo bu aman 😂
Bu var 👀

bu varr😄

Bunu kullanıyorum
Bu var
Teknosacell diye hat mı var?
Bu var

boyle bişey 😃
Buraya yaz geldi. 🤣
Böyle

Bu var.
Bu var
...
Yakışıklı kim ya 😂
Kilit ekranı Joker. Duvar kağıdı ise yani kilit açıldıkdan sonra ise FENERBAHÇE

bu var
Harika
Gerçekten kendi fotoğrafını koyanları tebrik ederim. Bu kadar seviyormusunuz kendinizi ya?
Bende de her kapatıp açtığımda değişen sanat fotoğrafları var. Hem sıkılmıyorum hemde farklı temalar hoşuma gidiyor.

. . .
bende telefon yokki :D sadece bilgisayarım var onun duvar kağıdıda böye :)
klasresim. com/i/w6JhoU
. ile com'um arasındaki boşluğu silin :) link gönderemiyorum yoksa

Kilit ekranımda bu var
Kedim var nazar değer diye koymadım :)
sen bılırsın tabii :)
“Allah geciktiriyorsa, guzellestiriyordur sabredin.” diye bir soz var...
Çiçekli böcekli kelebekli bir şey var 🤭
atsaydınız keskeee :D
evet cıcek bocek falan var ama yapay bee :D yıne de 7 veriyim 10 uzerınden :D
Rengarenk, seviyorum ben 🌺☺️
Dedemle çekildiğim bebeklik fotoğrafım var.
Kendi fotoğrafım var..
Klasik apple duvar kağıdı
Kendi çektiğim manzara var 😎
Otomatik duvar kagıdı
Benimde otomatik duvar kağıdı
Profil fotoğrafımın benzeri bir foto var
Anacuğum💕
hahaha evet :D
Manitle fotomuz var
O da iyi :)
Kocamın resmi var❤️
Ne güzel
Link atmam yasakmış 1 xperim diye 😓
benim gibi linkin arasına boşluk koy at
Kendi resmim
en güzeli
Kedim var 🐾🖤
Gitar resmi var
Siyah ekran
Ben varım
Yeğenim var
Deniz olması lazım
Black heart
Kedimm 😺😺
Düz siyah
kedim var😻😻
kedicikk :D
Harley Quinn
siyah ekran
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?