• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
İnternet & Teknoloji

Sosyal medyada atılan "Tanışalım mı?" mesajına ne cevap verirsiniz?

Irene_Sofia
Irene_Sofia Takip Et
Guru Yaş: 26
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
39
Yapay Zekaya Sor
Sosyal medyada atılan Tanışalım mı? mesajına ne cevap verirsiniz?
Sosyal medyada atılan "Tanışalım mı?" mesajına ne cevap verirsiniz?
Cevapla
Sosyal Medya Soruları Mesaj Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
12 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • mete3500
    mete3500 Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Yani dürüst olmak gerek. İlk mesajda ansiklopedik bilgi mı verecek. Tamam tanışalım mı da ki eki ayırıp yazması daha iyi. Fakat begeniyorsa kızlar. selam ye de dönüyor beğenmiyorsa saygı çerçevesinde merhaba nasılsınız hanımefendi ye bile dönmüyor. Hikaye yani

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • 1omeryildirim
    1omeryildirim Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 30%
    +1 yıl

    ben bu Kadınları anlamıyorum kimse cevap vermiyormuş engelliyormuş neden? Herkesi neden Abaza gözüyle bakıyorsnz sosyal ortamlarda tanışmak görüşmek artık çağın getirdiği bir flört şekli tamam arada hıyarlar çıkıyor anlıyorum ama herkesi aynı kefeye koyamazsınZ😏

    2
    2 Yorumla
    • mert1512
      mert1512
      +1 yıl

      Her tanıştığıyla flörtleşmeye çalışan hıyarlar yüzünden böyle oluyor bazen sadece arkadaş olmayı öğrenmek gerek

      Yorumla
    • mert1512
      mert1512
      +1 yıl

      Kesin fake oluyor

      Yorumla
  • վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61
    վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Pek sıcak bakmıyorum. Beni sosyal medyadan tanısa ne olacak?
    Cevap vermemeyi tercih ederim

    2
    2 Yorumla
    • վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61
      վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61
      +1 yıl

      Teşekkürler

      Yorumla
    • Irene_Sofia
      Irene_Sofia
      +1 yıl

      Ricalar ✨

      Yorumla
  • Ateşejderhasıı
    Ateşejderhasıı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 85%
    +1 yıl

    Hiç kabul etmedim şimdiye kadar cevap dahi vermedim simdiye kadar sildim direkt.

    1
    2 Yorumla
    • Ateşejderhasıı
      Ateşejderhasıı
      +1 yıl

      Tesekkürler 🤗

      Yorumla
    • Irene_Sofia
      Irene_Sofia
      +1 yıl

      Rica ederim 😌

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

76

Cevap

69

Cevap

  • Thecollector200906
    Thecollector200906 Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Yani Direk Kabul etmem Önce Biraz Araştırma yaparım Ondan sonra olabilir Maalesef malum sosyal ortamda kimseye pek güven olmuyor Güvenilen çok iyi insanlar var tabiki ama öyle insanlara denk geleceğin tesadüf belli olmuyor yani

    3
    0 Yorumla
  • Cherrytanuki
    Cherrytanuki Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    kjhsdkjf yazım yanlışı yapanı engelle bir daha, ilkokulda verilen dersi anlamamış beyinsiz de geç. Yani ben kendim gidip tanışalım mı derim biraz konuştuktan sonra ama bana direkt böyle yazılınca ayar oluyorum.

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bilader bütün kızlar hayır engellerim vs yazmış peki sitede instagramdan tanıştık sevgilim bana böyle dedi sorularını KS'de kim soruyor a. s NASIL TANIŞIYORSUNUZ? o zaman deliricem artık ya biz abazalık olmasın sapık algılamasın diye kızın fotosunu beğenmiyoruz bi alev atıp kız düşürüyorlar 😠😠😠

    1
    0 Yorumla
  • nuronlinecom
    nuronlinecom Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 478 cevap paylaştı.

    Çoğunlukla siliyorum yeni biriyle tanışmak için üşeniyorum diyelim. Var olanlar yetmiyormuş gibi yeni birini hayatıma alamam. Kalabalıktan sıkıldığımı söylemeliyim, doğrusu bu.

    5
    2 Yorumla
    • Ananas035
      Ananas035
      +1 yıl

      Bu nasıl bakış açısı? 😂

      Yorumla
    • nuronlinecom
      nuronlinecom
      +1 yıl

      Ama öyle kime anlatsam kendimi çekip gidiyor bi süre sonra yeni birine aynı şeyleri papağan gibi tekrar etmekten çok sıkıldım. Çekici ya da centilmen ayırt etmeden siliyorum. Bak bıyık düşkünüyümdür bunu da bir çok kişi bilir onlara rağmen artık çok sıkıldığım için bu döngüden onları bile gözüm görmüyor diyebilirim...

      Yorumla
  • _EsmerKraL_
    _EsmerKraL_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39 , eic 97%
    +1 yıl

    Artık gercekligimiz bu, sosyal hayatta pek fazla akraba şu bu aracılığıyla tanıma imkanı kalmadı insanları.
    O nedenle daha rahat hissettiğimiz sosyal medyada muhabbet ederek tanımak daha mümkün kılıyor iletişim kurmayi

    2
    0 Yorumla
  • theHelpMe
    theHelpMe Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    Boş geyik nedendir hiç yaparak başladığım yok.
    selam naber eskide kaldı. Artık normal daha once kankaymış gibi konuşabilirsiniz.

    Cinsel olarak etkilendiysen karşindakinin ilk sevgilisi yoksa ve o da arzuluysa tabikide sexting yapılabilir.

    Sonuçta iki tarafında rahatlamaya ihtiyacı var bencilce tek taraflı yaklaşmaların temeli eğitimsizlik gibi geliyor.

    Doğru ilişki tutkuya tutku eklerken. Yanlış bencil, iliskilerden sıkılmak kaçınılmaz.

    0
    0 Yorumla
  • MrsSofia
    MrsSofia Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 83%
    +1 yıl

    "Hayır, sağolun" diyorum, tekrar konuşmaya çalışırsada cevap vermiyorum.
    Hiç samimi gelmiyor onu söyleyenler, 2 saniye sonra başka kızlara yürüdüklerinden o kadar eminim ki..

    3
    0 Yorumla
  • SıkıntılıAmaZararsız
    SıkıntılıAmaZararsız Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    abaza sorusu gibi geliyor bana, merhaba deseler zaten tanışma evresine geçiyorsun ne gerek var, itici geliyor...

    4
    0 Yorumla
  • Necro12345
    Necro12345 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 754 cevap paylaştı.

    Güzel mizah yaptı yukarıdaki resim.
    Tanışalım derim ama konuşacağım konuya göre cevap veririm. Sadece fikir alışverişinde bulunacaksak konuşabilirim daha fazlası için guven vermesi gerekir.

    2
    0 Yorumla
  • federal34
    federal34 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 77%
    +1 yıl

    Kafa dengi biri olunca WhatsApp üzerinden mesajlaşıyoruz zaten önemli olan kafa uyuşması 1 kişiyle buluştuk bir kaç kişiyle de sadece WhatsApp ta yazmıştık

    2
    0 Yorumla
  • Gavurderler
    Gavurderler Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Sosyal medya üzerinden tanışmak güzel bir şey fakat bu tür uygulamalar üzerinden insanlar ile tanışmıyorum.
    Sakince reddederim.🦋

    3
    1 Yorumla
    • Sschopenhauerr
      Sschopenhauerr
      +1 yıl

      Parlamana gerek yok zaten reis

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    "Merhaba, ben iyiyim umarım sizde iyisinizdir tanışmak istemiyorum. İyi günler, güle güle"diyorum. Ama bazıları bunu söyleyince sövmeye başlıyor insanlıktan anlamıyorlar. O zaman ben de sövüyorum.

    4
    0 Yorumla
  • cerenjmo
    cerenjmo Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    yani
    tanışalım mı?
    tanışmak ister misin?
    gibi de mesajlar atmazsın be hiç bir kız evet tanışalım demez rfjdnjfgmkds

    2
    0 Yorumla
  • adrenalin64
    adrenalin64 Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 39%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 633 cevap paylaştı.

    Ya belki arada yazışalım diye tanışalım diyordur ama direkt yazınca ve imla, yazım hatası olunca itici oluyor tabi

    2
    0 Yorumla
  • Ayhan67
    Ayhan67 Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 623 cevap paylaştı.

    Direk tanışalım mı yazanlar pek kaile alınmıyor bende pek sıcak bakmam ortak muhabetden sohbetden konu açılırsa tanışılırsa daha samimi olunur

    2
    0 Yorumla
  • FelFire
    FelFire Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 99%
    +1 yıl

    E haydin kurban tanisak.

    Sundan sonra yazmaz zaten bir daha 🙄

    3
    0 Yorumla
  • IILilith
    IILilith Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Benim beklentilerim çok değişik çok, tanışmıyom ben. Just kısa sohbetler.

    3
    0 Yorumla
  • OurangMedan u
    OurangMedan Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 75%
    +1 yıl

    Ücreti karşılığında neden olmasın, kahve bile içerim.

    3
    1 Yorumla
    • Latteeemm
      Latteeemm
      +1 yıl

      😒😒

      Yorumla
  • 143003
    143003 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 49%
    +1 yıl

    bu sitede artık cevap veremiyorum. ne biliyim co2 de okey

    3
    0 Yorumla
  • Torrado06
    Torrado06 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27
    +1 yıl

    Arkadaşlar eğer yakışıklı zengin bir erkek yazarsa sorun yok cevap verirler ama normal bir erkek yazarsa cevap alamaz kapat lafımın üzerine laf ekleyen olursa ağır konuşurum hadi uzayın

    6
    7 Yorumla
    • sadece20
      sadece20
      +1 yıl

      Doğru söze ne denir

      Yorumla
    • Torrado06
      Torrado06
      +1 yıl

      Bi kızın bunu demesi enteresan

      Yorumla
    • sadece20
      sadece20
      +1 yıl

      Benim zaten sevgilim var beni ilgilendirmiyor ama kızlar böyle genel olarak

      Yorumla
    • sadece20
      sadece20
      +1 yıl

      Yalan mı?

      Yorumla
    • Torrado06
      Torrado06
      +1 yıl

      Valla haklısın fakir yazsa sapık zengin yazsa sorun yok

      Yorumla
    • sadece20
      sadece20
      +1 yıl

      Bak tipsiz birisi merhaba yazsa ifşalıyorlar dalga geçiyorlar. Yakışıklı zengin biri nude istese saniyesinde atacak tipler biliyorum

      Yorumla
    • Torrado06
      Torrado06
      +1 yıl

      Haklısın ben fitness yaparken çoğu kızdan geri dönüş alıyordum mesela

      Yorumla
  • Mentalite01
    Mentalite01 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38 , eic 98%
    +1 yıl

    Selam yaz yeter, konuşmak isteyen biri her türlü konuşur zaten görüşündeyim

    2
    0 Yorumla
  • İzmirliPrenses00
    İzmirliPrenses00 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 98%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 546 cevap paylaştı.

    Bende onu diyorum demiş bide yaa 😂😂 özel kapalı görüşlerde diyen olursa cevap vermiyorum genelde

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    olur derim genelde, yoğunsam da olur ama şu an pek dönemeyebilirim tarzı şeyler diyebilirim, tabii bi ara da nereden buldun, nerden denk geldin, neden tanışmak istedin tarzı soruları sormaya çalışırım

    2
    0 Yorumla
  • Umut0000
    Umut0000 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 96%
    +1 yıl

    +Aşkım, gitar çalmayı biliyor musun?
    -evet aşkım söyle hangi mağaza?

    2
    0 Yorumla
  • mert035
    mert035 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41 , eic 84%
    +1 yıl

    Bana atılırsa red etme kabalığı göstermem ha hoşuma gitmesede yinede arkadaşça kalirız

    1
    0 Yorumla
  • SmellSmoke
    SmellSmoke Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 90%
    +1 yıl

    Ya cevap vermiyorum ya da engelliyorum. Keyifli günler..

    1
    0 Yorumla
  • korkmazCHT
    korkmazCHT Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 33%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 467 cevap paylaştı.

    tanışmanın zararı yok ama.
    her önüne gelen ilerde konuşulmaz.

    1
    0 Yorumla
  • AntiHayalperest
    AntiHayalperest Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 97%
    +1 yıl

    Bı kız ilk adım atınca ne kadar güzel olursa olsun tanışasım gelmiyor açıkçası.

    2
    0 Yorumla
  • experienced16
    experienced16 Takip Et
    Master Yaş: 54 , eic 62%
    +1 yıl

    .

    Cevap yazmaya gerek bile duymuyorum.

    .

    1
    0 Yorumla
  • Enperatriz_Eztia
    Enperatriz_Eztia Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    KS dışında sosyal medyam yok. Olsaydı cevap vermezdim.

    1
    0 Yorumla
  • Hshggdjj
    Hshggdjj Takip Et
    Bilge Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Bazılarına hayırdır diyorum ve başka bir şey dememe gerek almıyor yazmamaları için🤣🤣

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Beni sosyal medyadan tanıyan birine güvenmem hem dm atanların çoğunun niyeti belli zaten :( tanışmam kısaca görüldü atıp bırakıyorum

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Erkeler o konuda rahat oluyor. Bir de Türkçe karakter kullanımına dikkat etseler iyi olacakmış.

    3
    0 Yorumla
  • Ervaakbb
    Ervaakbb Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    Kişisine göre konuşmasına amacına göre evet ya da hayır derüm

    5
    0 Yorumla
  • Grininellitonu35
    Grininellitonu35 Takip Et
    Master Yaş: 41
    +1 yıl

    Cevap vermemek, tamamen insanlık dışı bir davranış olur... Ya evet derim, ya da hayır...

    2
    0 Yorumla
  • vedaloji
    vedaloji Takip Et
    Xper 3 Yaş: 24
    +1 yıl

    Mesaj isteklerin de kalır hiç sallamıyorum o tür mesajları sonra zaten kendi kendiliğinden silinip gidiyorlar hahahaha :)

    3
    0 Yorumla
  • Siyahınkraliçesit
    Siyahınkraliçesit Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Instagram kullanıyorum onada yabancı eklemiyorum ve dm kapalı rahatım ki açıkken de cevap vermeyip direkt engelliyordum

    2
    0 Yorumla
  • Delibirhatuns
    Delibirhatuns Takip Et
    Xper 3 Yaş: 27
    +1 yıl

    Önce incelerim hesabını tanışmak istersem olabilir derim

    3
    0 Yorumla
  • xxnisanurq
    xxnisanurq Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    +1 yıl

    Hayır derdim karşı cinsle tanışmak kadar boş bişey yok direk sevgili aşk meşk modlarında oluyolar.

    3
    0 Yorumla
  • Tunișșșșș
    Tunișșșșș Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    S*ktir git diye cevap veririm. Kırmadan kibarca reddetmenin en iyi yolu bu bence

    3
    2 Yorumla
    • Jendeukiee
      Jendeukiee
      +1 yıl

      bende öyle diyorumm

      Yorumla
    • Sschopenhauerr
      Sschopenhauerr
      +1 yıl

      Hiç inanasım gelmedi nedense

      Yorumla
  • nur-sw
    nur-sw Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Okundu bilgisi bile fazla bunlara. Okumadan sil geç.

    2
    0 Yorumla
  • Karalibattaniyem
    Karalibattaniyem Takip Et
    Xper 4 Yaş: 39
    +1 yıl

    Görmüyorum. Görmemezlikten geliyor ve ikinci kez yazarsa engelliyorum.

    2
    0 Yorumla
  • persordinary
    persordinary Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Tabi derim art niyet görmezsem

    5
    0 Yorumla
  • itriedmybest
    itriedmybest Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 85%
    +1 yıl

    teşekkürler ama hayatımda birisini istemiyorum.

    5
    9 Yorumla
    • 1omeryildirim
      1omeryildirim
      +1 yıl

      adam da sanki senin hayatına talip olacaktı arkadaşlık etmek isteyebilir neden bütün erkeklere Abaza gözüyle bakıyorsnz anlamıyorum

      Yorumla
    • itriedmybest
      itriedmybest
      +1 yıl

      o da istemiyorsa neden yazsın, yalnızca arkadaş olmak için kimse yazmaz. kimseye umut vermiyorum zaten ne alaka? abaza gözüyle bakmadım ki.

      Yorumla
    • 1omeryildirim
      1omeryildirim
      +1 yıl

      sen %5 lik bir kısımsın ama kadınların çoğu bu gözle bakıyorlar niye insan arkadaş istemesin ayrıca neden olmasın ki

      Yorumla
    • itriedmybest
      itriedmybest
      +1 yıl

      çünkü sohbetin ilerisinde hoş olmayan muhabbetler dönmeye başlıyor, onları da suçlayamayız. arkadaş da olmak istiyor olabilir ama %90ʼı arkadaşlıktan fazlasını istiyor buna abazalık demiyorum saygılı konuşan var konuşmayan
      var, değişir.

      Yorumla
    • 1omeryildirim
      1omeryildirim
      +1 yıl

      bu konuda haklısın kadından iyi niyet görünce kendini bozan konuyu cinselliğe getiren hıyar çok var bunlar dışında iyi niyetli insanlarda illaki vardır

      Yorumla
    • itriedmybest
      itriedmybest
      +1 yıl

      yani illa ki vardır haklarını yememek lazım, ama insanlarda da doğal olarak ön yargılı yaklaşıyor..

      Yorumla
    • 1omeryildirim
      1omeryildirim
      +1 yıl

      ortalık hıyar dolu çünkü birde senin yaş ufak olduğundan sen 2 kat fazla ön yargılısındır

      Yorumla
    • itriedmybest
      itriedmybest
      +1 yıl

      evet öyleyim güvenmek zor insanlara

      Yorumla
    • 1omeryildirim
      1omeryildirim
      +1 yıl

      sende haklısın böyle bir ortam bizden sonra gelen nesile bıraktığımız için biz utanmalıyız aslında bu Z kuşağı zehir gibi geliyor valla takdir ediyorum

      Yorumla
  • kadinliksadecehormon
    kadinliksadecehormon Takip Et
    Xper 1 Yaş: 39
    +1 yıl

    Olabilir ama hiç kız arkadaşı olmamış olacak. İsterse hemen veririm de. Yeter ki anlayışlı olsun

    1
    0 Yorumla
  • -Lili-
    -Lili- Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 364 cevap paylaştı.

    Tanışalım bebeğim derim

    4
    0 Yorumla
  • Sordumistee
    Sordumistee Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Mesaja girmiyorum bile.

    3
    0 Yorumla
  • sahraaa1
    sahraaa1 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 82%
    +1 yıl

    Yakışıklıysa olur değilse cevap vermem

    3
    0 Yorumla
  • sevimliihatun
    sevimliihatun Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    Hayır diyorum geneline

    3
    0 Yorumla
  • Neveaşıkbiri
    Neveaşıkbiri Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 538 cevap paylaştı.

    Hah bir sen eksiktin derim😂

    3
    0 Yorumla
  • Jendeukiee
    Jendeukiee Takip Et
    Bilge Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    şiktir git diyorum eğer k-pop fanı değilse

    3
    0 Yorumla
  • Cailleach
    Cailleach Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 99%
    +1 yıl

    Siliyorum o tür mesajları muhatap olmam

    3
    0 Yorumla
  • Zarifkelebek_
    Zarifkelebek_ Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 89%
    +1 yıl

    Hiç cevap vermem ben 😄

    3
    0 Yorumla
  • ǝןǝqǝpʞɔᴉuɯᴉuǝq
    ǝןǝqǝpʞɔᴉuɯᴉuǝq Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 95%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 763 cevap paylaştı.

    Cevap vermem direk engellerim.

    3
    0 Yorumla
  • Ehlivukuf
    Ehlivukuf Takip Et
    Mentor Yaş: 34
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Sadece tanışmak ise olur

    3
    0 Yorumla
  • Elagözlü7575
    Elagözlü7575 Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 92%
    +1 yıl

    Hayır veya evet derim

    2
    11 Yorumla
    • bjorn1
      bjorn1
      +1 yıl

      Çok sade olmadı mı bu ya :)

      Yorumla
    • Elagözlü7575
      Elagözlü7575
      +1 yıl

      @bjorn1 nediyim

      Yorumla
    • bjorn1
      bjorn1
      +1 yıl

      Bilmem sana ben tanışmak için bişi yazmış oldaydım eminim bu sözlerime karşı çok sade olurdu.

      Yorumla
    • bjorn1
      bjorn1
      +1 yıl

      *olsaydım

      Yorumla
    • Elagözlü7575
      Elagözlü7575
      +1 yıl

      @bjorn1 oan akla gelen o

      Yorumla
    • bjorn1
      bjorn1
      +1 yıl

      Denemeliyiz

      Yorumla
    • Elagözlü7575
      Elagözlü7575
      +1 yıl

      @bjorn1 tamm dene

      Yorumla
    • bjorn1
      bjorn1
      +1 yıl

      Özelden ınstgram yolla ve bekle.

      Yorumla
    • Elagözlü7575
      Elagözlü7575
      +1 yıl

      @bjorn1 iyi taktik

      Yorumla
    • bjorn1
      bjorn1
      +1 yıl

      Bu bi taktik değil ki senle öylesine konuştum ayrıca taktik olsaydı herkese söylediklerimi söylerdim.🙃 neyse evet mi hayır mı bari cevap ver boşta kalmasın :) hahahah

      Yorumla
    • Elagözlü7575
      Elagözlü7575
      +1 yıl

      @bjorn1 bende öylesine konuştum hayır

      Yorumla
  • semmm92
    semmm92 Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 92%
    +1 yıl

    şeref duyarım hanımefendi :D

    2
    0 Yorumla
  • Alarasmin
    Alarasmin Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 67%
    +1 yıl

    Umrum bile olmaz siler gecerim

    2
    0 Yorumla
  • XG10AV
    XG10AV Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Samimi gelmiyor bu tür mesajlar

    2
    10 Yorumla
    • Ervaakbb
      Ervaakbb
      +1 yıl

      Degil mi daha iç açıcı sohbetle klişelinin dışında olsa daha dikkat çekici olur😊

      Yorumla
    • XG10AV
      XG10AV
      +1 yıl

      Yani, hiç alakasız bir konudan soru sorarak girse bile bundan daha iyidir.

      Yorumla
    • Ervaakbb
      Ervaakbb
      +1 yıl

      Aynen öyle hele naber yazana sinir oluyorum naverin anlamı cevabı bille yok bana göre çok saçma yani merhaba , naber, tanışalım mı, çok klişe artık

      Yorumla
    • Ervaakbb
      Ervaakbb
      +1 yıl

      Naber

      Yorumla
    • XG10AV
      XG10AV
      +1 yıl

      Klişe diyip Naber demen iyiydi 😅

      Yorumla
    • Ervaakbb
      Ervaakbb
      +1 yıl

      😂😂😂Onu yukarıda yaptım yorumda naber yanlış yazmışım ondan düzeltmek amacıyla yazdım

      Yorumla
    • XG10AV
      XG10AV
      +1 yıl

      He anladım, yine de güldürdü 😅

      Yorumla
    • Ervaakbb
      Ervaakbb
      +1 yıl

      Gülmek iyidir hele ben gükdürdüysem daha iyi😅😅

      Yorumla
    • XG10AV
      XG10AV
      +1 yıl

      Aynen 😬😬

      Yorumla
    • Ervaakbb
      Ervaakbb
      +1 yıl

      😊😊

      Yorumla
  • magnum_blck
    magnum_blck Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 47%
    +1 yıl

    Cevap vermem abaza hep

    2
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (85)
Devamını Gör(130)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Sosyal medyada atılan "Tanışalım mı?" mesajına ne cevap verirsiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

"Tanışalım mı" mesajına ne cevap veriyorsunuz? 80 cevap verildi
Sosyal medyadan gelen tanışma mesajlarına cevap veriyor musunuz? 44 cevap verildi
Sevgiliniz arkadaşlarıyla buluştuğunda sizin mesajınıza cevap vermese tepki verir misiniz? 12 cevap verildi
Sizce “Merhaba tanışabilir miyiz?” mesajı tacize girer mi? 115 cevap verildi
Tanışma Mesajlarına Cevabınız Ne Oluyor? 23 cevap verildi
Sosyal medyada. Konuştuğunuz. Tanıştığınız? 14 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Sitede kime aşıksın etiket yapayım mı?
  • Sevdiğiniz kişinin size güvenmesi mi, sizi kıskanması mı daha değerli?
  • Savaşçı mısın, barışçı mı?
  • Aşk uyum işi midir?
  • Bağırsaklarınız sağlıklı mı?
  • Kıskanç bir partner mi, fazla rahat bir partner mi daha zor?
  • Kadınlar kötü erkeğe mi aşık olur?
  • G. R. R. Martin neden Game of Thrones ana serisini bitirmeden novella kasıyor, dizinin sonunu bozduğu için mi?
  • Kolay vazgeçer misin?
  • Karşı cins arkadaşınız var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨