Erkeğin aldatma riski olmazsa kimi takip edecek, kimi inceleyeceksiniz?
Kimi sık sık nerdesin diye kontrol edeceksiniz?
Sıkılırsınız sonra.
Yüzde 10 aldatma riski olsun bence.

Trip atma algoritması eklenirse yapay zekalı kadın robotlara, ortadoğuda ve uzak asya ekosisteminde dengeler değişir... sosyal olarak birçok değişime neden olur.. Türk.. bangladeş.. birleşik arap emirlikleri.. somali.. yemen.. libya.. malezya vs gibi ortak ekosistemdeki kadınların yerini bile alabilir...
Kesinlikle değisebilir.
Robota bakınca bir hıh diye trip attığı canlandı gözümde, ya da kollarını bağlayıp bir kenarda asık suratiyla durdugu😃 Fena olmazdı bence.
Erkek robotlara sınırsız ilgi ekleyelim,
Sürekli ruhumuzu oksasinlar,
Ne hissettiğimizi gözümüzden anlasınlar,
Bir de istediğimiz zaman aşçı , istediğimiz zaman temizlikçi moduna alabilelim bence biz bu erkek robotları ya😅
Valla ara sıra el atın siz de be 😅 yoksa bu mod olmasa da olur 😬
Ah yemek yapmaktan hiç şikayetim yok da , ben bir şeyleri birlikte yapmaktan yanayım. Ütü cam silme gibi ince işleri kasdetmiyorum da , ne bileyim erkek supurse kadın silse, kadın yemek yapsa erkek sofrayı kaldıriverse.. hatta anneler gününde evliler eşlerine hediye almasjn ona bir gün kendini prenses gjbi hissettirsin , bir yıl yeter bu kadınlara 😅
Valla bilemiyorum artık benimkini on küsür yıldır egitemedim bu konuda😬
Salatan harika, diye diye ancak salata yapacağını kabullendirdim😅
Bi on sene sonra devretmiş olurum herhalde galiba sanırsam😒 Bari emekliliğimde rahat edeyim😅
Cevap
15Cevap
Tripsiz kadın mı olur ya asfahahwhaba hiç gerçekçi değil...☺️😃🤣
👍🏻
Erkek robotlardan zekayı çıkaracaksak kadın robotlara tribi koyalim kadinin has özelliği triple erkeğin has özelliği de canım olması herhalde 😁
Eklemeyen mühendise sokayim
O derece 😝
Tripsiz garıya bünyemiz aşina değil oooolum 👅
Bi robotlar kalmisti zaten trip atmayan oda atsin ejxnejxjdkx
Erkeklere dozunda ego yüklenmeli 🤣
gerçekte dozunu kaçıran olsa da robotlara bari azıcık ego yüklenmeli ki bizde biraz uğrasak 😂😂😂😂
Erkeklerde trip atiyo gicik oluyorum trip atan herkese
İnterstellardaki robotun şaka yapma oranını ayarladiklari gibi ayarı biz belirliyorsak olabilir 😄
Ahahahah tripsiz çok sıkıcı ama o da ayarlı olmalı fazlası da çekilmez yahuuu.
Erkek robotlara anlayış saygı sadakat sevgi bağlılık eklenmeli şiddet yazılımından uzak durulmalı.
Kadın tripli olur dert, olmaz yine dert.. siz ne istiyorsunuz bizden be 😂😂😂
😀😀😀😀😀
Bencede eklenmeli. Erkeklere de kadınları anlama özelliği eklensin 😆
Eklenmeli tabiki. Robot da olsa tripsiz kadın olmaz
erkekler ilgilense kadınlar trip atmaz
ilgi istiyoruz ilgi asdfgh
Trip atma özelliği her insanda var sadece kadınlar önem verdikleri insana daha fazla atıyorlar. Amma abartildi kadın tribi.
Bir robot tribi eksikti 😂😂
Eklense BİRDE sinirlendimi o adam ruhuna elveda
Trip ne ya çocuk gibi
tripsiz kadın mı olurmuş
Bence de kullan beynini
Fark etmez benim için değişen bişiy olmaz😅
E yani bunu düşünmeleri gerekirdi))
Eklense ne olur eklenmese ne olur?
Robotlara mı kaldık yani
Tribi bile suni olur onların🙂
Onda bari trip özelliği olmasın. 😂
Eklensin yoksa çekilmez abişkom
😂😂😂 dayanamazsın dmi
Zaten trip olmazsa kadından sayılmaz
Ondan olsa olsa mutfak robotu olurdu.
Ama su bir gerçek öyle bir robot olsa ben pekçok erkek biliyorum TORNAVIDA ile içine girecek 😂😂😂
Yani artik en yakinda ne yarsa
Bak aklima bir fıkra geldi şimdi.
Japonlar nizi ziyarete gelir. Tanıştıkları iş adamını çok severler. Ona hediye olarak sekreter robot bir hatun hediye ederler. Odadan ayırılır ayrilmaz içeriden bir çığlık gelir.
Çığlığı duyan japon. Kahretsin, oranın kalem traş olduğunu söylemeyi unuttuk der. 😂😂😂
Ates olmayan yerden duman tütmez dimi ama
Ne yaparsın aklin yükseklik fobisi olupta belden yukarı çalışmayınca kaçınılmaz son
Eyvalah
Türkiye de satılacak olana eklenmeli
Eklenirse kimse almaz.
Aynen.
öff hayır tabi ki ne saçma bi soru bu
Tabiki eklenmeli. Trip kadının ruhunu sunmasıdır.
Erkeğe adamlık eklensin.
Sıkıcıymış😃
Eklenmeli bence
Robotlara karşıyım
Eklenmeli ama ayarları biraz kısılmalı
Yok o kalsın ya😂
Bu benden güzel
Aslaaa
aman diyim.
Bi o eksikti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?