Twitter fena bağımlılık yapıyor. Birkaç günde 300 takipçim olmuştu siz düşünün ne kadar vakit geçirdiğimi. Ayrıca 5 6 sene önce stardoll bağımlısıydım, o oyun için en az 300 TL harcamışımdır. Yine aynı şekilde 7 yıl önce falan avataria mi neydi onun bağımlısıydım ona da 100 TL falan harcamışımdır. Şu sıralar hayday e sardım, kafa dağıtıyorum. Netflix ve youtube a da çok vakit harcıyorum.
Oyunlara çok bağımlı oluyorum. Şunu indirsene bağımlı olursun dedikleri an direk indirmemeyi tercih ediom. Hayattan kopuyom çnkü ve bu iyi bişey değil. Hiçbişeyin bağımlısı olmak istemiyorum. Sosyal medyada arada girip bakıp çıkıyom ona bağımlılık demem
benim için bu kesinlikle youtube. ne kadar uzaklaşsam da hep sonunda ona dönüyorum. ve yüzümü asla kara çıkarmıyor. bu devirde böylesini bulmak gerekir 🤍💗
İnternet & Teknoloji konusunda 1,1b cevap paylaştı.
Eskiden Public Transport Simulator (otobüs) ve Cargo Simulator 2019 (TIR)'a bağımlıydım. Telefonumdaki hafıza sorunu yüzünden ikisini de Eylül ayından beridir oynayamıyorum. Instagram'a günde 10 dakika giriyorum.
Hallo diye bir uygulama var yabancı insanlarla istediğin dili konuşuyorsun ben ingilizcemi geliştirmek için 1 yıl boyunca hiç çıkmazdım uygulamadan bagimlisi oldum da denebilir