Bilgisayarımın kahve taşıyıcısı kırıldı ne yapmalıyım yenisini nerden bulabilirim
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılYardımcı olayım. Herhangi bir bilgisayar satıcısına bilgisayarını götürüp "Afedersiniz, CD-Room'uma kahve kupası koydum, alın gerisini de siz kırın" diyorsun. Sonra gelecek ayın fenomeni sensin tabii ki. :)
03 Yorumla
Soran+1 yılIyiymiş
- +1 yıl
Soru şu: Bu soruyu kaç kız anlamadı?
Soran+1 yılBilemiyorum
En İyi Cevaplar
+1 yıl"bi zahme elinde tut kahveyi hayret bişey" yüce incil 76. ayet...
15 Yorumla- +1 yıl
taktım sana papazmahmut hahahaha :D
Soran+1 yılOf ya saçmalama
Soran+1 yılKahve taşıyıcısı ya hani önünde DVD ROM yazıyor
Soran+1 yıl
+1 yılDikkat çekmek için farklı şeyler yapın. Yaratıcı değilsiniz.
01 Yorumla
Soran+1 yılSende cicili-bicili deyilsin
+1 yılBilgisayarın kahve taşıyıcısımı varmış Vaaaaay be :D :D
05 Yorumla
Soran+1 yılEvet var önünde DVD ROM yazıyor
- +1 yıl
sen şaka yapıyosun ya :D yok ya sen ciddisin :D
Soran+1 yılEvet senin bilgisayarında yok mu
- +1 yıl
varda ben oraya kahve koymayı hiç denemedim yaaaa offff :D Cd koymayı dene orayı yaptırdıkdan sonra bence kırılmaz bu sefer :D
Soran+1 yıl:))
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
6
Cevap
94Cevap
+1 yılteknolojik kekleme yöntemini beğendim
ama zekice:D26 Yorumla
Soran+1 yılNasıl
- +1 yıl
geçmiş olsun sana:D
üzülme 10 dolara var bulursun:D
çok komik :D
Soran+1 yılNesi komik be
- +1 yıl
hee tamam hee kızma:D
Soran+1 yılÖfff
Soran+1 yıl
Nasıl bir fantazin var senin.. Umarım mikrofonu farklı amaçlar için kullanmıyorsundur..
19 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka
Soran+1 yılEvet evet üstünde DVD ROM yazıyor bak bildin
Soran+1 yıl
Soran+1 yılHmmmm
Soran+1 yılYok olmaz
DVD ROM' kastetmiyorsun sanırım :D Eğer o kırıldıysa git ve kahve taşıyıcı diyosan git bilgisayarını mahkemeye ver :D :D :D
122 Yorumla
Soran+1 yılEvet evet üstünde DVD ROM yazıyor ama ne mahkemesi ya
Soran+1 yılAnlamadım açıklar mısın lütfen
Soran+1 yılBurdan anlat tamam kahve koyuluyormuş oraya
Soran+1 yılN3skafe fincanımı vardı
Soran+1 yılSen ne yapacağımı söyle yeter
- +1 yıl
Ben ne yapçam bir kahveni içerim dedim kalkıyosun ne yapçağını söyle kırılan parça yerine kuçum yuvarlak orta por plastik tabağı japonla yapıtır kırılan yere sonra orada kurabiye ve kahveyied birlikte koyabilrisin USB girişleri olucak aşağıda o ikisinende çivi çak üstüne raf koy açılmamış nesacafeleri ordan içerisn bak ben yaptım mutluyum :)
Soran+1 yılHadi be
Soran+1 yılBilemiyorum
Soran+1 yılwww.ocaklar.com/.../viewtopic.php
baksana :))
Soran+1 yıl:)))
Soran+1 yılYok saol
Soran+1 yıl:))
pcde kahve taşıyıcısımı :D ulan ilk defa pcde kahve taşıyıcısı olan duydumyaa :D abii bunu kimler üretmişş markası ne bu pcnin :D
120 Yorumla
Soran+1 yılBilgisayarın önünde duruyo ya işte o
Soran+1 yılbilgisayar kasasının önünde duruyor hatta üstünde DVD ROM yazıyor
Soran+1 yılEver her zamanki fincanımı koyuyordum
Soran+1 yılNe yapcam şimdi
Soran+1 yılNe demek sanıyor
Soran+1 yılNe yeri pek
- +1 yıl
diyorumya yav orasıı cd koyma yeri cd :D sidi diyim l*n müzük kaydediyosun oyun yüklyosun işte onu o yerden yapıyosunn :D www.google.com.tr/search al bak lik bike attım :D
Soran+1 yılO yuvarlak şeylerden vardı bilgisayarın yanında
Soran+1 yılHııı
- +1 yıl
:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D
Soran+1 yılwww.ocaklar.com/.../viewtopic.php
belki buna da gülersin
Soran+1 yılHı peki
İnternet & Teknoloji konusunda 513 cevap paylaştı. Yeni bir kahve taşıyıcısı al..
Ama dükkana girdiğinde "CDrom sürücü" diyerek iste.. Nedense kahve taşıyıcısına böyle diyorlar, ne tuhaf değil mi?01 Yorumla
Soran+1 yılwww.ocaklar.com/.../viewtopic.php
evet öyle
+1 yılBu şaka 1999 yılında gerçek bir olayda varkı kadının biri CD ROM u kahve sehpası sanmış ve kırılınca mobilyacı çağırmış :D
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet biliyorum ama bilmeyen de çok
- İnternet & Teknoloji konusunda 408 cevap paylaştı.
+1 yılbence o bilgisayarı küvete koy 1 paket kahve yı at sıcak suda vilada sapıyla karıştır :) aman dikkat kopugu taşmasın :) yaw albi japon yapıştır ne yapcan :S
022 Yorumla
Soran+1 yılKahve taşıyıcısı nı biliyorsun dimi önünde DVD ROM yazıyor hqn8
- +1 yıl
kahve taşıyıcısımı yoksa dvd rommu bilgisayarın birleşini adlarında kahve taşıyıcı diye bir tabir yok malesef.) cd room dvd room blue ray var malesefkide. neresi kırıldı? açıkken cd konulan yermi kırıldı?
Soran+1 yılEvet işte basınca içerden çıkıyor ya
- +1 yıl
tamam açılmıyormu? yoksa açıkkenmi kırıldı? veya onun en baştaki dvd yazan yermi kırıldı cdnin konuldugu yerden kırıldıysa yapışır
Soran+1 yılAçıkken fincan üstündeyken düştü kırıldı
- +1 yıl
düzgün şekilde kaymadan japonla yapıştırımısın?
Soran+1 yılDenerim
- +1 yıl
dene en kötü ihtimal dvd romlar 30*40 lira civarı birşey dert etmeyin :) veya kullanmazsınız olur biter.
Soran+1 yılKahve mi nereye koycam
- +1 yıl
valla ben olsam yanınızda tutardımda :) şimdi size alternatif olarak bacak aranıza koyun fincanınızı :)
Soran+1 yılDefol be
- +1 yıl
ya kızım orası kahve koyma yeri degil orası bilgisayrınızın cd okuma yeri siz bunu kahve tuacagı yapmışsınız ve soruyorsunuz kahvemi nereye koyacam diye masada yermi yokta oraya koyuyorsunuz. koy masaya şimdi kahvemi nereye koycam diyorsunuz birde allah akıl fikir versin iyi geceler git yenisini al 30*40 lira iyilikte yaramıyor size cd room orası. cd room
Soran+1 yılNe işe yarıyor peki
- +1 yıl
cd okuyor cd mesela flim cd si veya müzik cdsi koyuyorsun oraya cd ne demek deme bana sidi ve dalga geçmeyi bırak :) kafa yapmaya çalışma iyi geceler. sana
Soran+1 yılSabah oldu
- +1 yıl
İyi sabahlar o zaman. benim burada halen gece.
Soran+1 yıl- +1 yıl
bilgisyarın kahe taşıyıcı diye bir donanımı yoktur bu bilinçsizliktir. Cd room cd okumak yazmak için bilgisayarın parçasıdır bunu biliniz yeter bana evinizde oturmalı tuvalaeti ayak yıkama aracı olarak gormeyin veya duş fıskiyesini telefon niyetine kullanmayınız.70 li yıllarda kemal sunalın flimlerde de gösterdigi gibi lüx tuvalette ayak yıkama aracı degildir :)
Soran+1 yılYani
- +1 yıl
yaniyse sizde bunu kahve taşıyıcı olarak degil cd okuması olarak görünüz.
Soran+1 yıl:))
- +1 yıl
:s :o
Artik eskiden oldugu gibi salam yapmiiyorlar o kshve tasiyicisini
Cinliler plastigini bozdular 2x 4x zamanlarinda daha iyiydi hemen kiziirmazlardi belkide yavas dondugunden.
Siz bilmezsiniz o siralar kisa donla doktorculuk oynuyordunuz.02 Yorumla
Soran+1 yılOf ne diyorsun sen
Soran+1 yıl
Evde 2 masaüstü var kahve taşıyıcısı yok, kandırılmışız :(
17 Yorumla
Soran+1 yılYa var önünde DVD ROM yazıyor hani
Soran+1 yılPeki Teşekkürler de nesi komik niye güldün
Soran+1 yılNiye güldün
Soran+1 yılEvet oraya 8ncecik yuvarlak bişey kınıyormuş
Soran+1 yılwww.ocaklar.com/.../viewtopic.php
benden küçük bir hediye sana
+1 yılAllah'ım, DVD-RW o, biraz dikkatli kullanın şu cihazları! Kahve taşıyıcısı ne ya?
012 Yorumla
Soran+1 yılKahve koyuyodum ben oraya
- +1 yıl
Sakın, öyle bir şeyi bir daha yapmayın. O kahvenin bir damlası bile DVD-RW'ın içine giderse, tüm devreleri yakabilir ve bilgisayarı kullanılmaz hale getirebilir. Orayı sadece kendi işlevinde kullanın.
Soran+1 yılTamam
Soran+1 yılwww.ocaklar.com/.../viewtopic.php
bir bakar mısın :)- +1 yıl
Ahahah. Sen beni güldürdün, Allah'da seni güldürsün. :)
Soran+1 yılBilmiyor muydun
- +1 yıl
Bunun gibi çok okumuştum ama bunu görmemiştim. Daha doğrusu bana da arada böyleleri denk geliyor.
Soran+1 yılNasıl böyleleri anlranlar misin biraz
- +1 yıl
Adam kasanın içine çay dökmüş, sonra bilgisayarı kapatmış, ardından ıslak mendille silmiş. Doğal olarak ana kartı yakmış. Böyleleri yani.
Soran+1 yılHahaha süper ya :)
- +1 yıl
Böyle işlere gülsem mi ağlasam mı bilemiyorum. :)
Soran+1 yılBaşka vermı
günün amacına ulaşmışsın kanka güzel soru bulup xper kasmak için :)
012 Yorumla
Soran+1 yılNe alakası var
Soran+1 yılIyi olur
- +1 yıl
buyrun nasıl yardımcı olabilirim? toshıba mı pc niz?
Soran+1 yılEfendim
Soran+1 yıl- +1 yıl
senin zekandan gerçekten şüphe etmeye başladım arkadaşım verdiğin link absürd olayları anlatan link.. ayrıca açıklama gereği hissettim niyeyse... senin o kahve taşıyıcısı dediğin şey aslında kahve taşıyıcısı değil.. pc lerde cd okutmak için kullanılan dwd room dur.. gerçek amacı cd okutmaktır. kahve koymak değil
Soran+1 yılHadi ya
Soran+1 yılwww.ocaklar.com/.../viewtopic.php
sen şuna bir daha baksan
+1 yılOnun kasaya baglanan yerini sok ve sinra kafatqsini oraya yeni kahve tasiyicisi plarak monte et.
04 Yorumla
Soran+1 yılHı hı
- +1 yıl
Hakaret ettiğimi düşünüyor olabilirsin ama oradaki mesaj şöyle; kırılan parçanın yerine yenisi takılır. ;)
Soran+1 yılAnladım desem yalan olur
Soran+1 yıl
+1 yılBunca zamandir bilsayarciyim boylesini gotmedim nasil yaptin onu
06 Yorumla
Soran+1 yılYa kahve fincanı da bilmen lazım o zaman
- +1 yıl
Sotun. ne. ki srnin ben tam anlamafim. Aksam uyudun. mu sen?
Soran+1 yılMaden bunca yıllık bilgisayarcısın o zaman kahve taşıyıcısı nı da bilmen gerekir
- +1 yıl
Ben bilsiyarciyim ben. senin kullandin yeri cd dvd. İcin kullaniyorum. Pc git yaparkar onu sen yapamazsin
Soran+1 yılwww.ocaklar.com/.../viewtopic.php
genelde cd olarak kullanılır evet- +1 yıl
Valla bana orasi formatlarda cd program cekerken falan lazim oluyor senin gibi hobilerim fantezilerim yok :-) onuda pc gotur yaptirt
kanka çok zor bir durum bir ara benm bilgisayarında kahve taşıyıcısı kırıldı ne zorluklar çktimya kahve hep bilgisayarın üstüne döküle döküle bozdu bilgisayar ı
116 Yorumla
Soran+1 yılYenisini niye almadın
Soran+1 yılEvet var dediler.
Soran+1 yılGit ya
Soran+1 yılDalga geçilecek bir şey değil bu
Soran+1 yılSence
Soran+1 yılUffff
Soran+1 yılBilgisayar ın nerde satıldığını dedem bile bilir
Soran+1 yılHı hı
Soran+1 yıl
ne marka bu bilgisayar :) kahve tasıyıcısı var... yenisini alcan artık samsung kahve tasıyıcı al
07 Yorumla
Soran+1 yılMarkası Casper üstünde DVD ROM YAZIYOR
Soran+1 yılCasper kasaya samsung olur mu
Soran+1 yılOlur mu cidden
Soran+1 yıl
+1 yılŞu iğrenç espiriyi de liseli tipler ne tuttu ya, ayrılın abi. Afedersiniz de siktirin gidin ya..
42 Yorumla
Soran+1 yılNe espirisi ya ne espirisi
Soran+1 yıl
bilgisayarcıya götür bilgisayarcıdan bilgiler alabilirsin
011 Yorumla
Soran+1 yılPeki yapabilir mi
Soran+1 yılAma yinede canım sıkıldı kırılmasına orası daha iyi oluyordu
Soran+1 yılÖnümde DVD ROM yazıyor
Soran+1 yılBilmem Kahve taşıyıcısı nın önünde o yazıyor
Soran+1 yılHmmm
Soran+1 yıl
Bilgisayarı Bir Bilgisayarcıya Götür , Fincanıda Bizim Camcı Ayhan Abi Var Anlar Bu İşlerden O yapar. :)
02 Yorumla
Soran+1 yılOlur
Soran+1 yıl
+1 yıl25 yıl oldu insaf artık, bırakın şu şehir efsanesinin peşini, paralel devlet mi yaptırıyo bunları size :D
16 Yorumla
Soran+1 yılEfendim
- +1 yıl
Yok normal kullanıcıyım ben
- +1 yıl
Efendin değilim yani,
Soran+1 yıl- +1 yıl
biliyorum sevgili soran :) 1996 da ilk bilgisayarla tanıştığımda bunu anlatmışlardı bana :) Bu hikayeye ek olarak, yaklaşık 1 buçuk saatlik uğraş sonucunda yeni aldığı bilgisayarı fişini takmadığı için çalıştıramayan müşterinin, çağrı merkezindeki operatörü delirtmesi var, "bu elektrikle mi çalışıyor" sorusu da, tarihe geçmiştir, operatör hala deli ve hastanede :)
Soran+1 yıl:)))
+1 yılBilgisayar'a karşıyım. Sebebi ise kalkamıyorum amk.
115 Yorumla
Soran+1 yılPeki ben ne yapcam şimdi
- +1 yıl
Yeni bir tane alacaksın.
Soran+1 yılKahve taşıyıcısı desem verirler mi
- +1 yıl
Bulursun oradan buradan ya.
Neyse oksijen almaya karşıyım. Karbondioksit daha güzel.
Soran+1 yılEfendim
- +1 yıl
Boş ver. Yeni bir tane al. Uğraşma.
Soran+1 yılHı hı
- +1 yıl
Zamanını harcadım özür dilerim. Bu yüzden kendime karşıyım.
Soran+1 yılHadi git
Soran+1 yılwww.ocaklar.com/.../viewtopic.php
küçük bir hediye diyelim- +1 yıl
Dostum okuyamam bunu :D
Soran+1 yılOlursun olursun hem gözün gönlün açılır
- +1 yıl
Doru siteyi verdiğine emin misin?
Soran+1 yılEvet
- +1 yıl
İlginç :D
Ne diyeceğimi bilemedim. :D Gönder buraya hemen tamir edelim.
010 Yorumla
Soran+1 yılSen ne yapacağımı söyle
Soran+1 yılBen kimsenin dikkatini çekmeye calismiyorum anladın mı
Soran+1 yılSadece çözüm arıyorum bilgisayarıma
Soran+1 yılwww.ocaklar.com/.../viewtopic.php
ah emre ah
Soran+1 yılHee buldum
+1 yılbir tamirciye uğrayıp soyulduktan sonra kahveni bırakmak için yeni bir yer bulmalisin :-)
024 Yorumla
Soran+1 yılAma kahve kahve taşıyıcısı na koyulmaz mı
- +1 yıl
Dalgami geciyon ya :-) ona cd konuyo gormedinmi duymadinmi bilmiyonmu :-(
Soran+1 yılAnladım şu ince yuvarlak şeyler
- +1 yıl
He he onlar :-) her gördüğün yuvarlak şey kahve taşıyıcısı değil
Soran+1 yılOnlar ne işe yarıyor ki
- +1 yıl
Tam bir intihar sebebisin yemin ederim
Soran+1 yılNiyeymiş
- +1 yıl
O cd için yapılmış bir yer ama sen ısrarla kahve yeri diye belirtiyon yok öyle bir yer
Soran+1 yılYani
- +1 yıl
Sende hata yok senin kahveni koymak için sağlam cihaz yapmamışlar bidaki sefere saglam bir kahve tutacagi al
Soran+1 yılAma başka bir şey için yapılmış dedin
- +1 yıl
Şaka yaptım şaka unut gitsin :-)
Soran+1 yılÜfff
- +1 yıl
Senin yaş kaç :-)
Soran+1 yılNe alaka
- +1 yıl
Meraktan. He bide kahveyi sıcak sıcak koyma oda bozulmasina sebep olabilir
Soran+1 yılTamam be kahve koyulmuyormuş oraya
- +1 yıl
Sabah sabah kafa buluyon ha :-)
Soran+1 yılNeden o ciddiyim
- +1 yıl
Ya cd surucusune kahve konurmu ya hiç
Soran+1 yılKokmaz mış
Soran+1 yıl- +1 yıl
Harbi güzelmiş hak verdim sana :-)
Soran+1 yıl:))
bilgisayarın fişini çek, kutusuna geri koy ve aldığın yere iade et. bu kadar bayat espri de yapma bir daha
17 Yorumla
Soran+1 yılNe esprisi ya
Soran+1 yıl
Soran+1 yıl1900 lü yıllara ait diye biliyorum
Soran+1 yılNasul
Hizmetçi tut. Ya da şunu yap, o koca totonu kaldır da yanına bir sehpa çek
01 Yorumla
Soran+1 yılÜff
Allah ını seven bana nasıl şikayet edeceğimi söylesin...
01 Yorumla
Soran+1 yılNiye şikayet ediyorsun
:D fincan ağır gelmiştir.. bilgisayarcıda var yenisi hatta mavi katmanlsından al bu defa
19 Yorumla
SoranOh vermi bilgisayarcıda
Soran+1 yılYa ne diyim hem neden anlamasın
Soran+1 yılPeki ondan derim
Soran+1 yıl
Soran+1 yıl:)))
+1 yılbu neyin kafası tam çözemedim ama sen bu gidişle kahve makinesine dvd atıp çalıştırmasınıda beklersin :D:D:D:D:D
013 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka
- +1 yıl
bende onu diyorum ne alaka :D
Soran+1 yılYa kahve taşıyıcısı ya bu kadar zormu bilmek hatta üstüne DVD ROM yazıyor
- +1 yıl
sen şu en son içtiğin şeyin ismini yazsana ya bende içcemde
Soran+1 yılOf ne diyon ya kırıldı diyorum bu kadar acayip mi
- +1 yıl
acaip tabi. bence sen avrupa insan hakları mahkemesine mail yaz bu konuda. bide hangi bardaksa markasına bak onlara mail at bardağınız böle böle yaptı diye. gerekli cevabı onlar verecektir sana
Soran+1 yılSaçmalama bu
Soran+1 yılBe.
- +1 yıl
he seninki çok mantıklı benimki saçma :D
Soran+1 yılYa kırıldı ne yapayım çokmu komik
- +1 yıl
şemsiyeyi kapat şemsiyeyi
Soran+1 yılÜff
Soran+1 yıl
Kahve tasiyicisina koymasi daha mantikli. Masaya felan korsa masada halka olusabilir ve bu onun sonu olabilir :))
04 Yorumla
Soran+1 yılKahve taşıyıcısı nı biliyorsun dimi önünde DVD ROM yazıyor
Soran+1 yılBaktım
Soran+1 yılwww.ocaklar.com/.../viewtopic.php
şuna bir bakarmısın zahmet olmazsa
Gizli Üye(30-35)+1 yılkoli bandı :D ne gibi durumlar icin var sanıysnnn :D
02 Yorumla
Soran+1 yılBantladim durmadı
Soran+1 yıl
Ne kahvesi l*n senibki su ise donmus bilgidayarima kahve dktum uyku moduna alamiyoru. :D
03 Yorumla
Soran+1 yıl
Soran+1 yılburada sor :)
Yavrum laptop'un CD-Rom'undan bahsetmiyosun dimi? eğer öyleyse sen çok yanlış anlamışsın.
010 Yorumla
Soran+1 yılEvet önünde DVD ROM yazıyor
Soran+1 yılŞimdi ne olacak
Soran+1 yılNe alay edecekler ya hiç kimsenin bilgisayarı kırılmıyor mu
Soran+1 yılNe biliyim boş duracağına koyayım. Dedim
Soran+1 yılPeki
Soran+1 yıl
+1 yılespiri yapamayan kız tatlılıgı ya çok salaksın keşke ölsen bir bilgisaray öğrencisi olarak seni kınıyorum
12 Yorumla
Soran+1 yılbilgisayar öğreneceğine önce bilgisayar yazmasını öğren sen
Gizli Üye(30-35)+1 yılbütün yorumları okudum koptum gülmekten neyse canım şimdiye kadar bilmiyormuşun öğrendin onu tamirciye götür ve asla kahve taşıyıcısı deme güler çünkü
07 Yorumla
Soran+1 yılOfff önünde yazan yazıyı söyleyeceğim
Cevap sahibi+1 yılöyle de
Soran+1 yılwww.ocaklar.com/.../viewtopic.php
bütün yorumları okudun şimdi bunu okur musun
Cevap sahibi+1 yıldemek bir tek sen değilmişin
Soran+1 yılBunu mu anladın
Cevap sahibi+1 yılevet ne anlıycaktım
Soran+1 yılBoşver
sırf millete o siteyi yollamak için sorulmuş bir soru saçmalık
05 Yorumla
Soran+1 yılO site?
Soran+1 yılBilmeyen o kadar çok kişi var ki
Soran+1 yılEvet iyi geceler
yürürsün burdan sen. çok ekmek var yürüdüğün yolda. tutar bu
01 Yorumla
Soran+1 yılEfendim
Sen bir arçelik bayisine git yeni bir kahve taşıyıcısı iste.
09 Yorumla
Soran+1 yılBilgisayar Casper
Soran+1 yılTamam
Soran+1 yılEvet ne oldu
Soran+1 yılwww.ocaklar.com/.../viewtopic.php
bunu da merak etseydin
Soran+1 yılSence hangisi
+1 yılBilgisayar ve kahfe taşıyıcısı ney yaaaa kafayı yicemm aklıma değişik şeyler geliyoo abi otobustekiler gibi bardaklıkmı yapıyolar bilgisayarlara
08 Yorumla
Soran+1 yılOf ya önünde DVD ROM yazıyor ya
- +1 yıl
İyidee o dvd romm cd raiter kahfelik ne yaaaaa
Soran+1 yılBen kahve koyuyorum oraya
- +1 yıl
o nasıl bir kafa l a n bende istiyom ondan :D:D:D
Soran+1 yılNe yaa
- +1 yıl
Sen ölme emi gız :) kafa dengisin
Soran+1 yılÜfff
Soran+1 yıl
Bilgisayarcıya götür o halleder ama fincanıda götür muhakkak
03 Yorumla
Soran+1 yılLik i anlamadım
Soran+1 yılFincan ı neden götüreyim
Soran+1 yıl
Gizli Üye(30-35)+1 yılBilgisarlarda kahve tasicisi oldugunu bilmiyodum cd rom olmasin o
15 Yorumla
Soran+1 yılHayır kahve taşıyıcısı
Cevap sahibi+1 yılNasi seymiş o öyle be
Soran+1 yılYa senin bilgisayarında yok mu ya üstünde DVD ROM yazıyor
Cevap sahibi+1 yılOhaa dvd rom mu kirdin yani yuh yani
Soran+1 yılÜstünde kahve fincanı vardır
Gizli Üye(30-35)+1 yılben 4 yıl bilgisayarcı da çalıştım üstüne programcı oldum üstüne sistem uzmanı oldum böyle birşey ne duydum ne gördüm
011 Yorumla
Soran+1 yılYa kahve taşıyıcısı ya bu kadar zormu bilmek hatta üstüne DVD ROM yazıyor
Cevap sahibi+1 yılüstünde dvd rom yazan yere sen kahve taşıyıcı diyon içmeyin bonzai diyorum o kadar demi size
Soran+1 yılNe diyon sen ya
Cevap sahibi+1 yıldiyom ki az iç valla bak öldürüyor bu aralar zaten gitme sende sana da yazık
Soran+1 yılSende bilgisayardan anlamıyorsun
Cevap sahibi+1 yılDoğru söylüyon sen ya ben bırakayım en iyisi bu mesleği
Soran+1 yılBencede
Soran+1 yılwww.ocaklar.com/.../viewtopic.php
mesleğe devam mı :)
Cevap sahibi+1 yılbırakmam ki :)
Soran+1 yılTabi ekwnk aslan ın midesinde artık
Cevap sahibi+1 yılaynen öyle
+1 yılhepsiburada nokta komda bulabilirsin
12 Yorumla
Soran+1 yılPeki
Soran+1 yıl
dvd rom a kahve taşıyıcısı deniyorsa sanada bişey diyebilirm ama terbiyem müsade etmez, bu seninki espri yeteneği değil
06 Yorumla
Soran+1 yılEvet evet üstünde DVD ROM yazıyor
Soran+1 yıl
Soran+1 yılÖnemli olan gülmek güldürmek
Soran+1 yılSaol
- İnternet & Teknoloji konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yıltroll müsün?
saf mısın?
gaf mısın? nesin sen ya?
alın bunu hurdan :(08 Yorumla- +1 yıl
burdan.
Soran+1 yılwww.ocaklar.com/.../viewtopic.php
biliyor muydun- +1 yıl
Offf. Yok bilmiyordum. Öğrenmiş oldum.
Soran+1 yılBidaha iyice düşün kim saf :)
- +1 yıl
saf demedim
troll müsün, saf mısın, gaf mısın dedim :D
Soran+1 yılÖylemiymişim
- +1 yıl
bilmem ki.
Soran+1 yılIyi düşün
+1 yılbanada lazım ondan gidek alak yenisini beraber?
01 Yorumla
Soran+1 yılOlur
elini kullanmayı öğren zalımın kızı
216 Yorumla
Soran+1 yılEfendim
Soran+1 yılYa söyle ne yapmam kuruldu kahve taşıyıcım
Soran+1 yılSaçmalama ya
Soran+1 yılO ne
Soran+1 yılBencede sen anlamıyorsun bilgisayar dan
Soran+1 yılO zaman söyle nasıl düzelteceğim kahve taşıyıcı mı
Soran+1 yılBelli
Soran+1 yılTaman
Soran+1 yıl
ankaradaysan bana getır yapıyım =)
00 YorumlaBilgisayarımın kahve taşıyıcısı derken? :))
06 Yorumla
Soran+1 yılEvet üstünde DVD ROM yazıyor hani
Soran+1 yılNesi ilginç kırılması mı
Soran+1 yılHiç duymadın mı
Soran+1 yıl
Ohaa l*n kahve taşıyıcısı ne.
Git yenisini al.07 Yorumla
Soran+1 yılNe demek ne senin bilgisayarında yok mu ya üstünde DVD ROM yazıyor hani
Soran+1 yılHani tanımıyordun
Soran+1 yıl
Soran+1 yılFark ettim
evlen benimle şapşirik kız :D
11 Yorumla
Soran+1 yılwww.ocaklar.com/.../viewtopic.php
yok ben evliliğe karşıyım
kuruyemişçiye götür düzeltirler :))
014 Yorumla
Soran+1 yılÇok komik
Soran+1 yılCiddi bir soru sordum ben
Soran+1 yılNedenmiş o
Soran+1 yılÜstünde DVD ROM yazıyor
Soran+1 yılPeki saol
Soran+1 yılwww.ocaklar.com/.../viewtopic.php
küçük bir hediye
Soran+1 yılNihayet bir anlayan çıktı
yeni bir DVD rom şart :D
04 Yorumla
Soran+1 yılNerden alabilirim
Soran+1 yılPeki
Soran+1 yıl
+1 yılTebessüm dahi etmedim.
02 Yorumla
Soran+1 yılSenin bilgisayarında kırılabilir
Soran+1 yılwww.ocaklar.com/.../viewtopic.php
belki buna tebessüm edersin
cd romu açıp onun üstüne koy kahveni :D
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılac dvd ligi al sana mis gibi kahve tasıyıcısı :D
03 Yorumla
Soran+1 yıl:))
Soran+1 yıl
Cevap sahibi+1 yılassdad cok komikmiş (okumadı) :D
+1 yılDvd yi aç içine kahve dök düzelir pamps
01 Yorumla
Soran+1 yıl
+1 yıldvd rom kırıldıysa başkasını alacaksın :D
04 Yorumla
Soran+1 yılEvet evet üstünde DVD ROM yazıyor
- +1 yıl
oraya kahve konur mu hiç ya elin çarpsa kahve kasanın içine dökülseydi :D ölüme kadar sonuç var. yenisini almak zorundasın götür bilgisayarcıya ama önce fiyatını araştır
Soran+1 yılNiye kopmasın
Soran+1 yılwww.ocaklar.com/.../viewtopic.php
oraya kahve konmuyor dimi :D
yeni bir transporter al :) tamam kötü espriydi:)
05 Yorumla
SoranNe esprisi
- +1 yıl
Ahahah. d
Soran+1 yılNeyse
Soran+1 yılwww.ocaklar.com/.../viewtopic.php
Anlayan anlıyor dimi :D
+1 yılgüzel ironi tebrikler :D
17 Yorumla
Soran+1 yılEfendim
- +1 yıl
yok canım. ciddi olamazsın?
Soran+1 yılOfff sende bilgisayardan anlamıyorsun
- +1 yıl
hahahahahahaha
Soran+1 yılNe ya ne senin bilgisayar ın hiç bozulmadı mı
Soran+1 yıl- +1 yıl
okuyamam kanks çok uzun
+1 yılDvd-rom o ne kahve taşıyıcısı O. o
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet nerden bildin önünde svd rom. Yazıyor
Soran+1 yıl
+1 yılreklamdan araklama şeyler hissediyorum :)
01 Yorumla
Soran+1 yılHangi reklam
- Devamını Gör (40)
Devamını Gör(85)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar