Netflix, aylık 40,99 TL olarak ücretlendirilecek. Bu fiyata değer mi?

Bugün Netflix tarafından mailime gelen bilgilendirme ile 1 Haziran'da aylık ücretin 40,99 TL olacağını öğrendim.

Bana bu fiyat çok fazla geldi artık.. Sürekli zam zam zam.. Alt üstü girip 2-3 film izliyoruz ya.Bu orta paket, en yükseği 54,99 TL.
Netflix, aylık 40,99 TL olarak ücretlendirilecek. Bu fiyata değer mi?
Değmez, bu fiyat çok fazla.
Değer, çok güzel içerikler var.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Netflix, aylık 40,99 TL olarak ücretlendirilecek. Bu fiyata değer mi?
Cevapla