Zam yapılmasa keşke ama bence gayet uygun buluyorum. Sinemalar kapalı ayrıca açık olsa bile 2-3 sinema bileti parasına 1 ay boyunca istediğim kadar tüm içerikleri izleyebiliyorum. Bilet parası yerine izlerken atıştırmalıklar alabiliyorum kendime. En yüksek paketi kullanıyorum ve ailecek ayrı odalarda olsakta hatta akrabalarımda izleyebiliyor.
Netlix Platformunda yayınlanan dizilerinin birçoğu Ücretsiz ama reklamlı korsan siteler de mevcuttur, gerçi bir sürü bannerlara maruz kalabilirsiniz ama tek fark para verirsen reklamsız bannersiz izlersin, yani hani paranın değerli olduğunu bilmeyen varsa Netflixe para versin :)
İnternet & Teknoloji konusunda 2,4b cevap paylaştı.
*Zam yüksek oldu ama yine de Netflix için değer.. Özellikle ilk defa alacaklar için çok daha fazla değer. Çünkü izleyebilecekleri içerikler çok fazla sayıda olacak. *Alacaksanız sadece netflix e bakın. Diğer dijital platformlara hiç bakmayın bile, paranız boşa gider.
Yapılan araştırmalara göre pandemi sürecinde korsan film seyredenlerde olağanüstü bir artış gözlemlendi. ABD, İngiltere, İspanya, İtalya gibi refah seviyesinin yüksek olduğu ülkeler de bile korsan izleme oranları %40'ın üzerine çıkmış. Hatta İtalya'da %66 olmuş. Türkiye ise 12 milyar izleyiciyle dünyada beşinci sırada.
Normalde korsana karşıyım ama durumu olmayanlara anlayış gösterebiliyorum. Malum Türkiye'de ekonomi giderek kötüleşiyor ve açlık sınırı bile asgari maaşın üzerine çıkmış durumda. Hâl böyleyken durumu olmayan insanların evde hapsolduğu bu mutsuz zamanlarda film izleyerek eğlenmesini yadırgayamam.
Eğer aylık 40 TL ödemek sizi yemek, ulaşım, sağlık, eğitim gibi temel ihtiyaçlarınızdan alıkoymayacaksa o parayı ödemeniz gerekir. Eğer fazla buluyorsanız Netflix hesabınızı kapatabilirsiniz, zorla ödeme almıyorlar.
İngiltere, Almanya Fransa da bile korsan izleyici sayısı çok çok fazla korsan izleyenlerin çoğu para ödeyemedikleri için değil ödemek istemedikleri için izliyor. sigaraya ayda 350 lira veren netflixe 50 lira vermez, bunu kişisel tercih açısından yorumlamak en doğrusu gerisi kuru boş olur, Netflix gibi platformlar daha çok sponsorlardan ve reklamlardan kazanıyor kullanıcılardan aldıkları paydan yeterli kazanamıyor mesala Sadece film değil Müzik Platformlarıda Ücretli üyelikden çok reklamlardan sponsorlardan kazanıyor firmalar olmasa sponsorlar inan bana netflix sporify batar Kullanıcıya sadece reklamsız HD kalite de film izlemesini sağlayan platformların kullanıcılar için önemli bir avantajı yok, Eskiden CINE5 ve benzeri ücretli platformlar doğrudan abone ücreti ile kazanırlardı çünkü Filmler sadece CINE5 de vardı, ya da alırdın CD Kaset izlerdin, oda herkes de yoktu Devir değişti Bu Platformlar Sponsor, Reklam ve Promosyonlar yani Promosyon dediğim hani bu kola cipslerden çıkan kodlarla üyelik hem firmanın reklamını alan Platform hem de burdan ciddi gelir elde ediyor, Onun için Ücretli Üyelik sadece reklamsız film izletme seçeneği sağlar yoksa ben sana Netflix deki bütün filmlerin aynısını ücretsiz izlemen için link atarım ama aşırı reklam bannerlara kumar reklmlarına maruz kalırsın :) ikinci seçenek ücretsiz olan kullanıcı için alternatif :)
@serdaryildirim5631 Film izlemek için para ödememelerinin sebebi, o filmi ücretsiz izleyebilme seçeneğine de sahip olmaları. Ancak ücretsiz sigaraya sahip olamıyorlar, olsalar sigaraya da para ödemezler. Bugün korsan tamamen yasaklansın ve sadece ücretli film seyredilsin çoğu o parayı verip filmi izleyecektir.
bu bırak türkiye de olmayı dünya da mümkün değildir, korsan film sitelerinin bir çoğu kumar bitcoin, siteleri tarafından desteklenmektedir, yani işin içinde karteller var, milyonlarca korsan site var hepsi bir şekilde kapansa da aynı server dan yeniden açılıyor dünya bunlarla baş edemez, Amerikada bile Türkiye nin nüfusundan bile kaç kat fazla korsan izleyici ve milyarlarca izlenme tıkı var, Netflix kullanıcılarına sadece reklamsız, ses görüntü kalitesinde izleme seçeneği sağlar filmlerinin farklı siteler de izlenmesini engelleme garantisi veremez
@serdaryildirim5631 Kesinlikle veremez zaten veremiyor da. Aralarındaki ilişki YouTube ile YouTube Premium gibi biraz. Burada korsan siteler YouTube, Netflix ise YouTube Premium oluyor. Reklam görmek istemiyorsan ekstra para ödersin düzenli olarak.
tabiki de öyle reklam banner sevmeyen keyfe keder insanlar para öder yoksa istediğin kadar reklamlı izlersin beleşe netflixin bile gücü yetmez bu korsanları engellemeye çünkü korsan sitelerin amacı film izletmek değil kumar bahis sitelerine üye toplamaktır, işin içinde daha karanlık şeyler var bahis siteleri dünya da aslında Netflix den daha çok kazanıyor Netflix bulaşmıyor :)
@SütlüKola Netflix'in ödemesi vardır tabii yapımcılara. Sadece Netflix'te yayınlanan ve izlenme rekoru kıran The Witcher dizisi nasıl gelir sağlayacak yoksa
işte kardeşim gelirin %75 i sponsoprlar, reklamlar ve promosyonlar dır izleyiciler ise %25 :) yoksa onlar olmasa dükkan batar ama sana bişe diyim mi en güzel parayı kumar siteleri kazanıyor :)
Özel şirketleri suçlamanın ne anlamı var? Ekonomi yok. Her şeye zam gelecek malum...
İçerikler artacak ve Türkiye'de gösterilmeyen diziler yayınlanacaksa gelsin. Ödeyemem diyorsanız aile paketi kullanın arkadaşlarınızla. 4 - 5 kişilik hesap oluyor. Mesela 3 kişi olsanız yaklaşık 15tl ediyor
Sizin söylediğiniz ücret 4 kişilik ve HD seçeneği olan ve 4 kişi birleşerek bu paketi alabilirsiniz biz iş yerindeki arkadaşlar ile ortak kullanıyoruz herkes aylık 10 tl veriyor alan memnun satan memnun, kaçak kullananlarıda anlamıyorum bu hizmeti kullanıyorsun adamın yaptığı içerikleri keyifle izliyorsun ama ayda 10 tl veremiyormusun, orda çalışan o işten ekmek yiyen birsürü insan var onların hakkına giriyorsunuz, madem hizmeti o ya da bu şekilde kullanıyorsun parasını da öde kardeşim sonra yarın öbürgün netfilix Türkiyeden çekilme kararı alırsa ilk başta sen dersin aaaaa neden çekiliyor ne güzel izliyorduk işte senin yüzünden ve senin gibiler yüzünden çekiliyor.
Papara kartıyla 6 aylığına %50 indirim oluyor 20 tl ye 6 ay kullanabilirsiniz. Geri kalan %50 sini papara karşılıyor. Ve sadece netflix de değil exxen YouTube vs gibi platformlardan da yararlanabilirsiniz.🙏🏻☺️☺️
İmkânın yoksa değmez faturalara yetişemiyoruz. Telefon, su, elektirik, doğalgaz, internet, netilix nerden kıssan kardır. Aileye bir yardımın olur azda olsa. Para kolay kazanılmıyor resmen zikiyorlar 5kuruş verene kadar.
Bu fiyata değer bence. Netflix sayesinde film indirmek için uğraşmaktan, reklamlardan vs. kurtuldum. Evimde 4K HDR destekli tv olduğu için en üst paketi kullanıyorum
İnternet & Teknoloji konusunda 1,6b cevap paylaştı.
Değmez, bu fiyat çok fazla. Bıraktım zaten almayı.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
2 kişilik 27 tl ye aldık biz çok memnunuz. Yeni çıkan filmleri tvden izliyoruz sinema gibi. Karantina sürecinde dizi/film izlemek büyük lütuf. Güncel olan filmler olmaso da ayrı güzel
Aslında fiyata tepki olarak yüksek sayıda iptal olursa geri adım atarlar.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
ben neftlixin cazibesini anlamış değilim. zaten nette hersey var ordan izlemek sart değil. boşuna para veriliyor. insanları alıştırdılar yavas yavas fiyatta artıyor. o para verilmez