İnternet & Teknoloji Sosyal medya kullanmamak sizce avantaj mı yoksa dezavantaj mı? Soziopath Takip Et Xper 7 Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Herkes ortamın orada döndüğünü diyor, düşünceleriniz neler? Sosyal medya kullanmamak sizce avantaj mı yoksa dezavantaj mı? Cevapla Sosyal Medya Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
Sᵗᵉʳk Takip Et Bilge Yaş: 38 , eic 78% +1 yıl Doğru kullanılırsa yararlıdır yanlış kullanılırsa felaketindir 0 0 Yorumla
sudesaklan Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Avantajını birçok kez gördüm hala da etkilerini görüyorum. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Yaniii fazlada gerek yok aslında ihtiyacın olduğu zaman baksan daha iyi 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Eskiden ar, namus, ahlak vardı. Edep vardı. Şimdi sosyal medya özür dilerim k. hane gibi. 0 0 Yorumla
adsızkullanıcıx Takip Et Xper 2 Yaş: 48 +1 yıl kişiligine göre degişir herşeye çok takan düşünceli biri isen dezavantaj ama umursamaz bir kişiliginiz varsa sosyalmedya eglenceli olabilir... 1 0 Yorumla
TutkuEsti Takip Et Xper 2 Yaş: 32 +1 yıl Net avantaj. Erkekler sosyal medyayi askintilik icin kullaniyor. 0 0 Yorumla
YalvarBarışalım Takip Et Master Yaş: 23 , eic 97% +1 yıl Valla bayaa avantaj kafa rahat flan 0 0 Yorumla
xKimMiyimx Takip Et Master Yaş: 27 , eic 97% +1 yıl Yerine gore avantaj yerine goreyse dezavantaj. 0 0 Yorumla
Başpiskops Takip Et Xper 5 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Neyikullanıyorsan işe yarıyorsa avantak 0 0 Yorumla
mrtates17 Takip Et Xper 6 Yaş: 31 +1 yıl Kullanım amacın iyise avantaj, kötüyse dezavantaj 0 0 Yorumla
EhliyetsizPilott Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 3,5b cevap paylaştı. avantaj tabi ki 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Doğru kullanılırsa yararlıdır yanlış kullanılırsa felaketindir
Avantajını birçok kez gördüm hala da etkilerini görüyorum.
Yaniii fazlada gerek yok aslında ihtiyacın olduğu zaman baksan daha iyi
Eskiden ar, namus, ahlak vardı. Edep vardı. Şimdi sosyal medya özür dilerim k. hane gibi.
kişiligine göre degişir herşeye çok takan düşünceli biri isen dezavantaj ama umursamaz bir kişiliginiz varsa sosyalmedya eglenceli olabilir...
Net avantaj. Erkekler sosyal medyayi askintilik icin kullaniyor.
Valla bayaa avantaj kafa rahat flan
Yerine gore avantaj yerine goreyse dezavantaj.
Herhangi bir fark olmaz
Neyikullanıyorsan işe yarıyorsa avantak
Avantaj
gercek ve fake kullanici olmak cok farkli
Avantaj
Bu devirde sosyal medya olmadan evlenmek zor😅
Avantaj
Kullanım amacın iyise avantaj, kötüyse dezavantaj
yerine göre ikisi de
Avantaj
Avantaj
Kotu bence
avantaj tabi ki
Saçma sapan bir şey