Sevgilimle görüntülü konuşuyoruz ekran resmi alıyor kötü çıkıyorum, ne yapmalıyım?

Facetime üzerinden konuşuyoruz kamera ters çıkıyor whatsapta öyle ayarlardan düzelttiğim halde aynı şekilde öyle çıkıyor çok kötü gözüküyorum ve hep ekran görüntüsü alıp bana atıyor kendimden soğuyorum yapma dediğim halde çekiyor benden soğur mu cidden kötü çıkıyorum ya da kamera ayarlarını nasıl düzeltebilirim whatsaptan?
Sevgilimle görüntülü konuşuyoruz ekran resmi alıyor kötü çıkıyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla