Görselliği ön plana çıkaran sosyal medya uygulamalarının (Instagram, Snapchat vbg.) varlığı kötü müdür iyi midir?
EVET
HAYIR
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sosyal medya çok iyi, ama bu kullanan kişinin hangi amaçla kullanmasına bağlı, iyi amaçla olursa inanın bir nimet, ama diğer amaçlar için bunu söylemek mümkün değil
Aynen katılıyorum
Kullanan kişinin iyi yönde kullanması lazım ama genel olarak kötü maalesef.
Cevap
1Cevap
Iyi bence ben burada mesela aklmdaki soruları soruyorm insan psikolojisini ögrenmeye calısıyorm
Ben de anket tarzlı sorular soruyorum. Yardıma ihtiyacı olanlara tavsiye veriyorum. Kimseyle arkadaş olamıyorum birkaç kişiyle kanki oldum ama yürümedi. Şimdi sadece anket yapıyorum.
Ne anketi mesela
Sinema filmi izlerken ne tüketirsiniz?
Hangi Türk yemeğini hiç sevemezsiniz?
Sevgilinizin hangi davranışından nefret ediyorsunuz? gibisinden cinsellik ve siyasi konular hariç her konuda anket yapıyorum.
İg b*k çukuru oldu ama diğerleri gayet iyi ve yararlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar