Yeni başladım bütün ekipmanlarım var fakat tek başıma zorlanıyorum. Yaşım 26. Sosyal medyayla özellikle tiktok ve youtube la ilgilenen arkadaşlar yazarsa sevirinirim. Bir çok çekim yapacağız. wilog, challenge, sosyal deney ve daha fazlası. Kanalımın para kazanması açık. Amatör kameraman arkadaş arıyorum. Gerektiği zaman kamera karşısınada çıkacak. Sesiyle bana destekde verecek. Yami samimi bir arkadaş ortamı olacak. İlgilenen genç arkadaşlar yazsın.
Güncellemeler
+1 yıl
Ankaradan arkadaşlar yazsın
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bende YouTube kanalı açmak istiyorum kaç abonen var şu an?
30 bin tl yatırım yaptım. Tek kameraman lazım
Abonem var fakat o önemli değil önemli olan içerik. Bilmediğiniz çok şey var
Senin hiç arkadasin yok mu bunu yapabilecek
Malesef kimse yanaşmıyor herkes ünide falan. Millet boş iş olarak görüyor
Parası çok evet ama bende boş iş olarak görüyorum umarım böyle şeyleri yapmaya maruz birakilmayiz
Boş iş değil biraz çabaladınmı iyi para var. Tek eksiğim kameraman.
Yav iyi para olduğuna eminim görüyoruz millet naya para kazanıyor ama ne bilim birşeyler eksik geliyor bana
Ne gibi
bende açıcam
Ne konuda
seninkilerle aynı konuda knk
Mesela?
sosyal deney
Kafadan sana 5 bin tl lazım var mı o para. Sadece sosyal deney çekmek için.
abi ayıp etin benim gelirim var yaa düz 65bin lira yatırabilirim kanalım için
Trolleme :)
dalga geçmiyorum benim tavuk çiftliği var çok kazanıyorum ayda faturaları filan silsem 34binTL kazanıyorum
Anladım. Kendine ekip kur başla derim
kaç tavuk var knk? Bende hevesliyim zor mu?
Şehir neresi senin
@whiteas knk çok basit ben burda eski terk edilmiş bir çiftlik aldım sonra restore etim kuluçka makinesi aldim 12bin tane tavuğum var ve yemleri vs aldım bir arkadaş önüne koydum işleri yapsın diye çok kar ediyorum sadece tavuk çiftliğinden 34bin tl kazanıyorum bide bitcoine yatırım yapıyorum ordanda kazanıyorum...
askere daha gitmedim gitikten sonra açıcam
hmm güzelmiş allah bereket versin :)
@whiteas teşekür ederim kimse sana yapamasın dediğinde bırakma banada derlerdi boş yapma diye ama kimseye beli etmeden kazandım ve kendimi değiştierek karşılarına çıktım ağızları açık kaldı değiştirdiğim dedim tek kişilik değil diyer şekildede saçbaş vs. şu anda bölgemin en çok kazanan 2inci insanıyım
kızlar bana enes batura benzemişsiin diyor sjsjsjsd
Hayırlısı :)