Alalı 2 hafta oldu. Garanti harici diyor. Ne yapmam lazım?

Arkadaşlar merhaba. Annem doğum günü hediyesi olarak 22 Mart tarihinde media markt mağazasından MacBook Air m1 2020 aldı. Bilgisayarı masadan aldığım zaman içinde bir ses geldi. Masaya koyarkende aynı ses geldi. Salladım. Sanki içinden bir parça çıkmış sallanıyordu. Aileme de gösterdim hemen Apple destekten görüşmek için randevu aldım. Kvk Apple destek yerine gidecek dedi gittim. Oradakilerde dedi ki aldığınız mağazaya götürün onlar bize getirecek. Götürdüm göndermişler. Takip için numara falan atmışlar onu girdim. Bilgisayarı alalı 10 gün oldu. Sadece 3 gün kullandım. Neredeyse 10.000tl verdik bilgisayara. Kapağını açarken bile dikkatli oluyordum. Garanti harici diyip yüksek seviyeye göndermiş. Sizce de saçma değil mi? Benden ek ücret isterlerse dava açıp kazanma şansım yüksek dimi?
Alalı 2 hafta oldu. Garanti harici diyor. Ne yapmam lazım?
Güncellemeler
+1 yıl
Cumartesi günü aradılar. Anakartınızda sorun olabilir. Tekrar açıp bakacağım. Eğer sorun varsa anakart sipariş edeceğim bu ücretsiz bir işlemdir dedi. Mağaza açıklamaya ürün düşmüş hasar almış yazmış. Beni arayan kişi diyor ki ürün hasar almış diyorlar ama hasara dair hiçbir şey yok. Saçma sapan iş yapıyorlar ya.
Alalı 2 hafta oldu. Garanti harici diyor. Ne yapmam lazım?
Cevapla