Bir erkeğe hayır mı demek yoksa tamam seni ararım diyip sonrak daha çok mu kalbini kırar?

Olayın ayrıntılarını anlatmak istemiyorum

iki hafta önce yeni tanıştıgım biri benden telefonumu istedi bende telefonum yok diyice sana bir telefon almak istiyorum benden hediye olsun falan dedi

bende tırstım ne oluyoruz diye

anladım ki galiba benden hoşlanıyor

bana telefon numarasını verdi beni ara dedi

bende kusura bakma ben kimseyi aramıyorum arkadaşlar o yüzden benle küsüyor dedim benim seni aramamı bekleme dedim

baktım bunun morali çok bozuldu kaldı öyle

ben de üzüldüm tamam ararım şaka yaptım ya dedim

ama hiç mi hiç aramak istemiyorum

ne yapsam daha iyi olur :S

arasam mı aramasam mı
Güncellemeler
+1 yıl
birde ayın sonunda kendi ilime gideceğim

gitmeden önce muhakkak görüşelim dedi

bende baktım birşey demedim

sonra gene suratı asıldı

bende tamam dedim görüşürüz dedim

söz mü dedi

bende baktım söz dedim

ya kimsenin kalbini kıramıyorum ama aramak falan da istemiyorum

kesin bekliyor biliyorum

ama zorlada olmaz değilmi yani haklı olan ben oluyorum değilmi :S
Bir erkeğe hayır mı demek yoksa tamam seni ararım diyip sonrak daha çok mu kalbini kırar?
Cevapla